تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مچ‌بند هوشمند FitBit به زودی عرضه می‌شود +تصاویر

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همان طور که انتظارش را داشتیم FitBit یک محصول پوشیدنی دیگر را رونمایی کرده است. در واقع این محصول یک نسخه سبک‌تر از محصولات پیشین این شرکت است. نام این دستبند هوشمند Fitbit Versa Lite Edition است. ظاهرا فروش مدل پیشین آن بسیار خوب بوده، زیرا دلیل دیگری برای عرضه یک دستگاه مشابه با آن با قیمتی ارزان‌تر وجود ندارد.

Fitbit Versa Lite Edition جدید شامل بسیاری از ویژگی‌هایی است که نسخه‌های پیشین را در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب کرده بود. از این ویژگی‌ها می‌توان به فعالیت‌های خودکار دستگاه، کنترل ۲۴ ساعته ضربان قلب و کیفیت خواب، بیش از ۱۵ حالت ورزشی مبتنی بر هدف کاربر، GPS متصل و نشان دادن اعلان‌های گوشی هوشمند اشاره کرد.

.

این ساعت هوشمند دارای یک دکمه است و از لحاظ وزن از مدل‌های پیشین خود سبک‌تر است. همچنین این مدل یک طراحی ضد آب نیز دارد به این دلیل حتی هنگام شنا نیز می‌توان آن را در دست داشت. رنگ‌هایی که این ساعت هوشمند با آن‌ها عرضه می‌شود قرمز، آبی، سفید و بنفش هستند.

اما این نسخه Lite فاقد چندین ویژگی است که توسط Fitbit Versa در مدل‌های پیشین ارائه شده است. به عنوان مثال، نسخه Lite دارای سنسور فشار سنج نیست. همچنین، شما نمی‌توانید موسیقی را در این ساعت هوشمند ذخیره کنید یا از برنامه‌های موسیقی Pandora، Deezer و دیگر موارد در آن استفاده کنید.

.

با این حال نسخه Versa Lite ارزان‌ترین ساعت هوشمند Fitbit است و از هفته آینده به ۱۶۰ دلار، یعنی ۴۰ دلار ارزان‌تر از نسخه معمولی به فروش خواهد رسید. هم‌اکنون پیش فروش این دستگاه در سایت این شرکت شروع شده است. شما می‌توانید برای خرید یک مچ‌بند هوشمند جذاب این محصول را جزو لیست خود قرار دهید و آن را با نمونه‌‌های دیگر مقایسه کنید.

بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات

انتهای پیام/

FitBit Versa Lite edition عرضه شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مچ‌بند هوشمند FitBit به زودی عرضه می‌شود +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..