تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنرانی رهبر انقلاب در حرم امام رضا + فیلم


به گزارش شمانیوز و به نقل از ایسنا: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجتماع زائران حرم رضوی، گفتند: میلاد مبارک پیشوای عدالت حضرت علی بن ابیطالب را که نوروز حقیقی است تبریک عرض می‌کنم.

ایشان افزودند: همچنین حلول سال نو و عید نوروز را تبریک عرض می‌کنم که سلیقه زیبای ایرانی، این روز را آغاز سال قرار داده است و سال شمسی ایرانی، سال هجری ایرانی از آغاز نوروز آغاز می‌شود.

رهبر انقلاب گفتند: همچنین ایام اعتکاف را به دل‌های معتکفین تهنیت عرض می‌کنم.

ایشان تصریح کردند: برخی اظهارنظر کرده‌اند که این سال، سال تهدیدهاست؛ بنده مطلقا این را قبول ندارم. من معتقدم سال ۹۸ بتوفیق الهی سال فرصتهاست؛ سال امکانات و سال گشایش است. آن کسانی که اظهارنظر دیگری می‌کنند و تهدید را به رخ میکشند، دانسته یا ندانسته تحت تأثیر رجزخوانی‌های دشمنان ملت هستند. این رجزخوانی‌ها باید همانطور که هست دانسته بشود.

رهبر انقلاب گفتند: چهار موضوع را امیدوارم امروز بتوانم با اختصار به عرض شما برسانم. مساله اول مربوط به سال جاری، موضوع دوم درباره مسائل ما با دولت‌های غربی، موضوع سوم اقتصاد و شعار امسال که رونق اقتصادی است و موضوع چهارم سخنی با جوانان عزیزمان درباره آینده کشور و مسائل انقلاب است.

رهبر انقلاب گفتند: سال ۱۳۹۸ سال فرصت‌ها و گشایش است. البته کسانی که اظهارنظر دیگری می‌کنند و تهدید به رخ می‌کشند، دانسته یا ندانسته تحت تاثیر دشمنان این ملت‌اند.

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

بخش پنجم


گزیده سخنان رهبر انقلاب در این مراسم را می‌خوانید:

*به تقویت بنیه دفاعی ادامه خواهیم داد

*از تحریم نباید بنالیم، از تحریم‌کنندگان هم توقعی نیست

* امروز همه مسئولین قبول کرده‌اند، دشمن در حال جنگ اقتصادی با ماست

*دشمن را شکست خواهیم داد، اما این کافی نیست

* ما باید علاوه بر شکست دشمن بازدارندگی ایجاد کنیم

*اروپایی‌ها عملا از برجام خارج شده‌اند، کانال مالی هم که می‌گویند به شوخی شبیه‌تر است، این شوخی تلخی است.

*سیاستمداران غربی در باطن وحشی‌اند

*من کشوری به بدی دولت سعودی سراغ ندارم، دولت سعودی هم فاسد است هم مستبد هم ظالم است هم دیکتاتور است. اعلام کرده‌اند برای این دولت نیروگاه هسته‌ای و مراکز تولید موشک درست می‌کنند. آنجا اشکالی ندارد، چون وابسته و متعلق به آن‌ها است. حالا البته اعلام می‌کنند، ولی اگر بسازند هم بنده شخصا ناراحت نمی‌شوم، چون می‌دانم در دوران نه چندان دوری به دست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد.

*حرف‌هایی که میزنم به معنای قطع رابطه با کشور‌های غربی نیست، ارتباط اشکال ندارد. دنباله روی و اعتماد مشکل دارد

*بعضی مشکلات ما ناشی از این است که به غربی‌ها اعتماد شد

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنرانی رهبر انقلاب در حرم امام رضا + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..