تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلفارومئو 8C تورینگ برلینتا؛ کلاسیک ایتالیایی با قیمت ۲۵ میلیون دلار

آلفارومئو نماد زیبایی، قدرت و شکوه است. یکی از باشکوه‌ترین این خودروها، 8c برلینتا است. برای آشنایی با این خودرو با زومیت همراه باشید.

آلفارومئو هنوز هم برندی است که علاقمندان به خودرو آن را می‌پرستند اما در سال‌های دورتر، اوضاع کمی فرق می‌کرد. این آلفارومئوی 8C تورینگ برلینتای مدل ۱۹۳۹ دقیقا بعد از اتمام جنگ جهانی دوم در اروپا ساخته شده است.

مقاله‌های مرتبط:

این خودرو در سالی ساخته شد که فراری و لامبورگینی هنوز تأسیس نشده بودند. آلفارومئو نماد خودروهای لوکس و قوی ایتالیایی در آن دوران بود و همین موضوع قیمت ۲۵ میلیون دلاری این خودرو را که به‌تازگی به حراج گذاشته شده است، توجیه می‌کند. مدل ۲۹۰۰ از اول با هدف مسابقه طراحی شد که در آن از شاسی 8C گرندپری استفاده شده بود. مدل تولید انبوه این خودرو با موتور خطی ۸ سیلندر ۲.۹ لیتری و دو سوپرشارژر تولید شد. مدل B این خودرو کمی از لحاظ راحتی و قابل اعتماد بودن تفاوت داشت اما قدرت و ظاهر آن همچنان مانند مدل قبلی بی‌نظیر بودند. این خودروی خاص مدل برلینتا نام دارد که توسط شرکت ایتالیایی تورینگ طراحی شده و تنها پنج عدد از آن ساخته شده است.

آلفارومئو 8c برلینتا

این خودرو در سال ۱۹۳۹ خریداری و به انگلیس ارسال شده و در این کشور ۴ مالک مختلف داشته است. پدر مالک فعلی این خودرو، آن را در سال ۱۹۷۶ خریده است. قیمت حدودی گذاشته‌شده روی این خودرو، ۲۵ میلیون دلار است. این خودروی لوکس و قوی متعلق به دوران طلایی آلفارومئو است و همین موضوع ارزش بالای این خودرو را می‌رساند.

آلفارومئو 8c برلینتا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلفارومئو 8C تورینگ برلینتا؛ کلاسیک ایتالیایی با قیمت ۲۵ میلیون دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..