تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لازمه رونق تولید، قدرت مقابله با رقیب و احترام به مصرف‌کننده است

لازمه رونق تولید افزایش کیفیت و قدرت مقابله با رقیب و احترام به مصرف‌کننده استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، اولین پست خود در سال جدید را به شعار سال اختصاص داد. ضرغامی در این پست، ضمن انتشار دعای لحظه تحویل سال نو،  تصویری از یک رزمنده  هشت سال دفاع مقدس  را به اشتراک گذاشت و راهکار شخصی خود برای تحقق شعار سال ۹۸ را هم مطرح کرد. در ادامه می‌توانید این پست را بخوانید و تصویر منتشر شده همراه با آن را ببینید.

سال نو مبارک!
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
به راستی آنان در تحویل سال چه کردند و چه خواندند، که بهترین حال ها قسمت شان شد و اینچنین نغمه زنان از صف آخر، مدعیان صف اول را مات کردند.
همیشه به مجریان رسانه ملی که "حالَنا"را به غلط، "حالِنا" می‌خواندند تذکر می‌دادم. آخر هم خیلی ها یاد نگرفتند! واقعا که!
ولی به قول شهید مطهری قیمه با گوشت است. "قاف" و "غین" فرقی نمی‌کند.
لام مفتوح و مکسور مهم نیست. مهم آن حالی است که خداوند به آشنایان خاص خودش! می دهد. و دیگرانی مثل ما که یک عمر گرفتار فتحه و کسره ایم غبطه شان را می خوریم.
 پی‌نوشت:

سال رونق تولید ملی در پیش است. موفقیت این نام‌گذاری در گرو افزایش کیفیت و قدرت مقابله با رقیب و احترام به مصرف‌کننده است. تولیدکننده و مصرف کننده هر دو در این عرصه مسئولیت دارند.

شایان ذکر است؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، شب گذشته  در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.

لازمه رونق تولید افزایش کیفیت و قدرت مقابله با رقیب و احترام به مصرف‌کننده است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لازمه رونق تولید، قدرت مقابله با رقیب و احترام به مصرف‌کننده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..