تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمبر‌های "ملی شدن صن&am

تمبر‌های به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گنجینه تمبر موزه آستان قدس رضوی، مجموعه‌ای از تمبر‌هایی که به مناسبت ملی شدن صنعت نفت ایران و یا سالگرد این رویداد مهم تاریخی در طول سال‌ها چاپ و منتشر شده است را به نمایش گذاشته است. 


از تصاویر این تمبرها، نقشه ایران، شمایل مهندس و کارگر شرکت نفت به رنگ سبز و نارنجی، تصاویری از پالایشگاه نفت تهران، دکل‌های نفتی، پتروشیمی خارک و لوله‌گذاری شاه لوله گاز و به مناسبت بیستمین سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران از جمله این تمبرهاست که سری کامل آن‌ها در گنجینه تمبر، سکه و اسکناس موزه مرکزی آستان قدس رضوی نگهداری می‌شود.


گنجینه تمبر آستان قدس رضوی دارای مجموعه‌های منحصر به فردی از تمبر در موضوعات مختلف است که توسط مجموعه‌داران بزرگ داخلی و خارجی مانند علی شرقی، یوسف بهبود چایچی، بابک رضایی و واقفانی از کشور‌هایی مثل سنگال، اندونزی، قبرس، گامبیا، عراق، اردن، مالزی، مراکش، موریتانی، سومالی، تونس، آمریکا، انگلیس، کویت، سوریه و بحرین به موزه حضرت رضا (ع) اهدا شده است.

انتهای پیام//ف.ش

 تمبرهای "ملی شدن صنعت نفت" به نمایش گذاشته شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمبر‌های "ملی شدن صن&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..