تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ هزینه اقامت در نصف جهان / بهترین مسیر برای سفر به اصفهان + جدول و نقشه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مسافرت های نوروزی از جمله مسافرت هایی لذتبخش و جذابی محسوب می شود که هر فردی را به خود جذب می کند. حال این جذابیت درست زمانی به اوج خود می رسد که شما دقیقا بدانید مقصد کجاست و تنها بدنبال بهترین و زیباترین راه برای رسیدن به آن باشید که امروز  قصد داریم  تا این موضوع را برای رسیدن به شهر اصفهان البته با مبدا تهران بررسی نماید.

نرخ هزینه اقامت در نصف جهان / بهترین مسیر برای سفر به اصفهان+ جدول

نرخ هتل های اصفهان

قطعا بسیاری از مسافران اصفهان ترجیح می دهند برای استراحت و اقامت به هتل بروند، اما این موضوع که چه میزان بودجه در نظر گرفته اند و چه هتلی مدنظرشان است سوالی است که شاید بتوان در جدول زیر پاسخ آن را یافت:

نرخ هزینه اقامت در نصف جهان / بهترین مسیر برای سفر به اصفهان+ جدول

از کدام مسیر به اصفهان برویم بهتر است؟

جالب است بدانید که برای رسیدن به شهر اصفهان با عبور از قم و کاشان و با وسیله شخصی خود باید چیزی حدود چهار ساعت در راه باشید و مسافتی حدود چهارصد و چهل و هفت کیلومتر را طی نمایید.

نرخ هزینه اقامت در نصف جهان / بهترین مسیر برای سفر به اصفهان+ جدول

و اگر بخواهیم با گشت و گذاری کوتاه از مبدا تهران به اصفهان سفر کنیم و از شهر همدان بگذریم باید چیزی حدود هفت ساعت و چهل و هفت دقیقه در راه باشیم و هشتصد و بیست و پنج کیلومتر مسیر را طی کنیم.

نرخ هزینه اقامت در نصف جهان / بهترین مسیر برای سفر به اصفهان+ جدول

و در نهایت اگر بخواهیم سفری از تهران به یزد و در نهایت اصفهان داشته باشیم باید نهصد و سی و شش کیلومتر مسیر را در نه ساعت طی نماییم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اقامت در هتل های 5 ستاره اصفهان چقدر تمام می شود؟ +بررسی مسیرهای منتهی به این شهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ هزینه اقامت در نصف جهان / بهترین مسیر برای سفر به اصفهان + جدول و نقشه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..