تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیرو‌های مسلح در اوج قدرت نظامی قرار دارند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیرو‌های مسلح در اوج قدرت نظامی قرار دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور در جمع افسران و سربازان نیروی زمینی مستقر در دوغارون، گفت: قدرت نظامی و توان دفاعی نیرو‌های مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها در بالاترین درجه ممکن قرار دارد.

وی با اشاره به تجهیز ارتش مطابق با آخرین فناوری‌های روز جهان، افزود: چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند، پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که امروز با تکیه بر توان و اقتدار خود در جای جای ایران اسلامی امنیت کامل مرز‌های کشور را برقرار کرده و پاسدار آن است، ادامه داد: در آستانه آغاز پنجمین دهه حیات بابرکت انقلاب اسلامی و چهل سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز خودکفایی به معنای واقعی خود در نیروی زمینی ارتش تحقق یافته است.

حیدری گفت: بر همین اساس این نیرو با اقتدار خلل ناپذیر، خودکفایی نظامی را مؤلفه اصلی خود می‌داند که به همین خاطر باید ملت ایران تبریک گفت.

انتهای پیام//ف.ش

قدرت نظامی ارتش ایران در بالاترین درجه قرار دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیرو‌های مسلح در اوج قدرت نظامی قرار دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..