تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین روز متوالی هوای پاک در مشهد

سومین روز متوالی هوای پاک در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:در پی بارندگی سه روز اخیر و کاهش حجم آلاینده‌ها، کیفیت هوای امروز (اول فروردین) در مشهد برای سومین روز متوالی پاک است.

وی با بیان اینکهکیفیت هوا در ۱۴ ایستگاه سنجش مستقر در سطح شهر مشهد، نشان دهنده هوای پاک است، افزود: کیفیت هوا در ۹ ایستگاه دیگر شهر مشهد نیز در شرایط سالم است.


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: بهتر است شهروندان با بهره گیری از ناوگان حمل و نقل عمومی و پرهیز از استفاده خودرو‌های شخصی، نقش موثری در جلوگیری از افزایش حجم آلاینده‌های هوا ایفا کنند.

انتهای پیام//ف.ش

هوای مشهد پاک است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین روز متوالی هوای پاک در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..