تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود بیش از ۳۵ هزار خودرواز ۲۹ اسفند تاکنون به گلستان

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  اعلام کرد: با سامانه‌های تردد شمار میزان ورود خودرو‌ها به استان بیش از ۳۵ هزار خودرو ثبت شده است که نسبت به سال قبل شاهد افزایش ۲ درصدی بودیم.


وی در ادامه با توجه به شرایط نامساعد جوی در استان گفت: رانندگان با توجه به شرایط نامساعد جوی برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها بیش از ۵۲ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان داشته اند.


کلاهگر همچنین گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۹۸ که از ۲۵ اسفند آغاز شده است تاکنون بیش از ۲ میلیون ۳۰۰ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان با سامانه‌های تردد شمار ثبت شده است که میانگین سرعت خودرو‌ها ۷۷ کیلومتر در ساعت بوده است.


وی افزود: اوج تردد در محور‌های مواصلاتی استان گلستان در ساعات ۱۴ تا ۱۵ در روز ۲۹ اسفند ماه بوده و از ابتدای طرح نوروزی اوج سفر در ساعات ۱۴ تا ۱۵ ثبت شده است.


کلاگر در ادامه افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۲۹ هزار مسافر با ۴هزار سفر از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سفر کرده اند.


وی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تصادف منجر به فوت نداشته ایم و از همه رانندگان درخواست می‌کنیم قبل از سفر در تماس با سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان کسب اطلاع نمایند.

انتهای پیام/ح


ثبت تردد‌های جاده‌ای در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود بیش از ۳۵ هزار خودرواز ۲۹ اسفند تاکنون به گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..