تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید دکتر مونسان از موزه مردم شناسی خانه کرد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز ۱ فروردین ۹۸ از موزه مردم شناسی خانه کرد در شهر سنندج بازدید کرد.

سیدمحسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان در این بازدید توضیحاتی را به معاون رئیس جمهوری ارائه کرد.

عمارت آصف که با نام خانه کرد در سنندج معروف است، به عنوان نمادی از هویت فرهنگی اقوام کرد و گنجینه مردم‌شناسی مردم کرد از با ارزشترین آثار فرهنگی و تاریخی کردستان است.

انتهای پیام/ع

بازدید دکتر مونسان از موزه مردم شناسی خانه کرد
عمارت آصف که امروز در برگیرنده بخشی از پروژه فرهنگی خانه کرد، شامل فضا‌ها و غرفه‌های نمایشی موزه‌است، که یکی از قدیمی‌ترین بنا‌های شهر سنندج محسوب می‌شود و در خیابان شاپور، نزدیک مسجد دارالاحسان قرار دارد. این عمارت توسط «آصف اعظم» (میرزا علی نقی خان لشکر نویس) در دوره صفویه احداث شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید دکتر مونسان از موزه مردم شناسی خانه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..