تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش کامل ستاد اجرایی خدمات سفر قم در ایام نوروز

آماده باش کامل ستاد اجرایی خدمات سفر قم در ایام نوروزبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حمید یزدانی،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از تشکیل و فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر این اداره کل از ۲۸ اسفند ۹۷ لغایت ۱۶ فروردین ۹۸ خبر داد.

وی با اشاره به آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در راستای ارائه خدمات شایسته به مسافران  نوروزی فعالیت‌های این ستاد در ۱۰ کمیته پیگیری می‌شود.

یزدانی با بیان اینکه کمیته‌های یگان حفاظت، پشتیبانی و تدارکات، اسکان، حراست، اماکن و موزه‌ها و نوروزگاه ها، بازرسی و نظارت، آمار، امور نمایشگاه ها، تبلیغات و اطلاع رسانی و هماهنگی و پیگیری ویژه ۱۰ کمیته فعال در ستاد اجرایی خدمات سفر است به تشریح جزئیات فعالیت‌های این کمیته‌ها پرداخت.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، حفاظت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی، رسیدگی به امور اداری و اجرایی ستاد، هماهنگی و رسیدگی به فعالیت کمیته‌های ۱۵گانه اسکان استان با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش، حرم مطهر و فرمانداری، راهنمایی زائران و مسافران برای بازدید اماکن و آثار تاریخی، بازرسی و نظارت در مجتمع‌ها و اقامتگاه‌های رسمی در راستای ارائه خدمات مطلوب و استاندارد، احصا آمار به روز در حوزه گردشگری، برگزاری و پیگیری نمایشگاه‌های صنایع دستی نوروزی و تبلیغات و اطلاع رسانی از مهمترین اقدامات کمیته‌های دهگانه ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ایام عید است.

گفتنی است، ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به طور رسمی فعالیت خود را از ۲۸ اسفند ماه ۹۷ آغاز کرده است.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های میراث فرهنگی قم در ایام نوروز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش کامل ستاد اجرایی خدمات سفر قم در ایام نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..