تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیین تحویل سال در مسجد مقدس جمکران برگزار شد

آیین تحویل سال در مسجد مقدس جمکران برگزار شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مراسم تحویل سال  با حضور هزاران نفر از عاشقان و منتظران حضرت، ولی عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد و در این مراسم زائران و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با ندای لبیک یا مهدی سال جدید را آغاز کردند.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم، اجرای سرود و همخوانی و قرائت زیارت آل‌یاسین از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

حجت‌الاسلام حیدری کاشانی در این مراسم با بیان اینکه "باید در طول سال دعای یا مقلب‌القلوب را زمزمه کنیم"، گفت: این‌که می‌گوییم خدایا حال ما را به بهترین حال‌ها تغییر بده یعنی دست من را در دست امام زمان (عج) بگذار تا قلبم امام زمانی شود و زندگی‌ام فقط رنگ‌وروی خدا داشته باشد.

وی با ابراز اینکه تمام هویت انسان به قلب و دلش است و دنیا و آخرت انسان را قلبش می‌سازد، گفت: هیچ مالی و فرزندی به‌درد ما نمی‌خورد مگر قلب سلیم، باید برای رسیدن به امام زمان (عج) از هم سبقت بگیریم و در این لحظات از خدا بخواهیم ظهور و فرج ایشان را نزدیک کند تا شاهد به پایان رسیدن ظلم و ستم طاغوت‌های زمان و برپایی عدالت حقیقی در سراسر جهان باشیم.

انتهای پیام/ش

مراسم تحویل سال در مسجد مقدس جمکران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیین تحویل سال در مسجد مقدس جمکران برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..