تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین مسافران نوروزی شهرستان گالیکش استقبال شدند + تصاویر

ساعت: 14:58 منتشر شده در مورخ: 1398/01/01 شناسه خبر: 1469728

ساعاتی پس از تحویل سال اولین مسافران نوروزی به گالیکش مورد استقبال مسئولین این شهرستان قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ ساعتی پس از تحویل سال مسافران نوروزی توسط فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار بخش مرکزی شهرستان گالیکش، شهرداران و دیگر اعضا ستاد اجرایی خدمات سفره شهرستان گالیکش مورد استقبال قرار گرفتند.

در این آیین به اولین مسافران ورودی غربی شهر گالیکش در پارک نیلکوه هدایایی مانند صنایع‌دستی، بوشورهای معرفی شهرستان و اقلام تبلیغاتی اهدا شد.

فرماندار گالیکش در گفت‌وگو با مسافران نوروزی ابراز امیدواریم کرد مسافران نوروزی در طول سفر با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی سفری خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنند.

حسین مایلی اظهار کرد: شهرستان گالیکش از هر لحاظ آماده ورود مسافران است و تمامی امکانات این شهرستان بسیج شده تا امسال نوروز خوبی برای هم‌وطنان رقم بخورد.

وی به استعدادهای گردشگری، طبیعی و تاریخی گالیکش اشاره کرد و گفت: شهرستان گالیکش با داشتن طبیعت زیبا، جاده‌ها و چشم‌اندازهای برتر، بقاع و امامزاده‌ها و روستاهای هدف گردشگری فارسیان، کیارام، پاسنگ بالا، آق قمیش، تنگراه، صادق‌آباد و لوه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است.

گفتنی است در این مراسم به سه نفر از مسافرین ورودی شهرستان گالیکش که از استان‌های مازندران، البرز و خراسان شمالی بسته‌های فرهنگی و گردشگری شهرستان گالیکش اعطا شد.

nilkooh3365 1

nilkooh3365 1

nilkooh3365 1

nilkooh3365 1

nilkooh3365 1

nilkooh3365 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین مسافران نوروزی شهرستان گالیکش استقبال شدند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..