تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه و بسیج در میدان خدمت رسانی به گرفتاران در سیلاب + تصاویر

ساعت: 14:56 منتشر شده در مورخ: 1398/01/01 شناسه خبر: 1469724

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون تمام صحنه های گذشته که همواره در کنار مردم بوده است این روزها نیز با حضور تمام نیروهای خود در محله های مختلف که دچار سیلاب شده اند در کنار سایر نهاد های خدماتی در حال خدمت رسانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، با امتداد بارندگی ها و وقوع سیلاب در مناطق روستایی و شهری شهرستان گنبدکاووس ، از همان دقایق اولیه بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس وارد میدان شدند و با تأمین بخشی از نیازمندی ها و اسباب خدمات رسانی از جمله قایق و غذای گرم در حال خدمت رسانی به مردم آسیب دیده هستند.

qaboosnameh 1

 

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه و بسیج در میدان خدمت رسانی به گرفتاران در سیلاب + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..