تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک استقلالی‌ها به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۹۸

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استقلالی‌ها با فرا رسیدن سال نو پیام‌های تبریک خود را منتشر کردند.

امیر حسین فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال به مناسبت عید نوروز گفت: به هواداران فهیم و خانواده بزرگ استقلال سال جدید را تبریک می گویم. امیدوارم سالی پر از موفقیت برای مردم ایران و ایرانیان سراسر کشور و جهان باشد و سالی پر از شادی، پیروزی و خبر های خوش برای خانواده استقلال باشد.

فتح الله زاده: امیدوارم استقلال را در فینال آسیا ببینم

علی فتح الله زاده به مناسبت عید نوروز گفت: فرا رسیدن سال نو که متقارن با میلاد حضرت امیرالمومنین است را تبریک می گویم و امیدوارم در سال جدید تمام غم هایتان را در سال گذشته رها کرده باشید و با شادی و سلامتی پای به سال نو بگذارید. امیدوارم تیم استقلال با کسب قهرمانی در لیگ برتر خوشحالی شما را در سال جدید دو چندان کند و بتواند در رقابت های جام باشگاه های آسیا صعود کند .امیدوارم استقلال را در فینال آسیا ببینم.

وینفرد شفر گفت :عید نوروز را به همه مردم ایران و تمامی هواداران استقلال تبریک می گویم .نوروزتان مبارک.

مهدی رحمتی به مناسبت نوروز گفت: پیام نوروز این است. دوست داشته باشید و زندگی کنید، زمان همیشه از آن شما نیست. عید نوروز را به همه تبریک می گویم و در سال جدید برایتان سلامتی، آرامش ، خوشی و موفقیت در کنار خانواده تان آرزو می کنم.

استقلال

انتهای پیام/

پیام تبریک استقلالی ها به مناسبت نوروز ۹۸



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک استقلالی‌ها به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..