تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد یک پرسپولیسی برای تغییر شرایط تیم

۸۴۴۵۸۰

۴۳۰۹ 

جواد کاظمیان می‌گوید که برانکو باید تغییر روش دهد.

خبرآنلاین: جواد کاظمیان می‌گوید که برانکو باید تغییر روش دهد.

 جواد کاظمیان بازیکن پیشین پرسپولیس که در خط حمله سرخپوشان و چند تیم دیگر از جمله سپاهان و تراکتورسازی نیز سابقه بازی دارد، در موررد شرایط این روزهای لیگ گفت: «برد تراکتورسازی برابر پدیده که یکی از مدعیان قهرمانی بود، کار را برای همه مدعیان سخت کرد. از این به بعد، بازی ها جذاب خواهد شد و هر تیمی که امتیاز بدهد، باید قید قهرمانی را هم بزند. مثلا پدیده کار سختی برای بازگشت به جمع مدعیان دارد.»

کاظمیان همچنین اضافه کرد: «پرسپولیس در چند بازی اخیر نتوانست به اندازه کافی موفق باشد و آنها فقط یک برد خانگی را رقم زدند. فکر می کنم زمان آن رسیده که برانکو تغییر سیستم بدهد. البته اشتباهات داوری و فشردگی رقابت ها علیه پرسپولیس بوده ولی دست پرسپولیس هم برای حریفان رو شده و آنها به راحتی می توانند این تیم را آنالیز کنند. در چنین شرایطی، یک مربی باهوش مثل برانکو باید بتواند شرایط را تغییر داده و به قول ما فوتبالی ها، به رقبای خود رودست بزند. اتفاقا پرسپولیس ابزار این کار را نیز دارد و برانکو می تواند با چند جابجایی ساده در ترکیب اصلی تیم خود، پرسپولیس را با شکل و شمایلی دیگر به میدان بفرستد.»

او در نهایت گفت: «واقعا حدس زدن قهرمان این فصل دشوار شده و فکر می کنم هفته های جذابی پیش روی اهالی فوتبال باشد. استقلال و تراکتورسازی در نیم فصل دوم به جمع مدعیان اضافه شدند ولی کار برای پدیده سخت تر است. به هر حال این هفته ها از لیگ خیلی حساس و جذاب شده است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد یک پرسپولیسی برای تغییر شرایط تیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..