تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاشیدن اسپری فلفل به صورت پلیس توسط پلیس! +فیلم

پاشیدن اسپری فلفل به صورت پلیس توسط پلیس! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اشتباه عجیب پلیس ضد شورش بلغارستان حین برگزاری تظاهرات در این کشور سوژه رسانه‌ها شد. ظاهرا حین پاشیدن اسپری فلفل به سمت معترضان یکی از ماموران پلیس اشتبا‌ها به صورت همکاران پلیس خود اسپری پاشید.

در ویدئویی که توسط تلفن همراه تهیه شده است ماموران پلیس را در حالی که در اثر پاشیده شدن اسپری به صورت آن‌ها دچار مشکل شده‌اند نشان می‌دهد. در حالی که ماموران تلاش می‌کردند تا معترضان ضد دولتی در صوفیه پایتخت این کشور را متفرق کنند ناگهان یکی از ماموران اشتبا‌ها اسپری فلفل را به سمت همکاران خود پاشید. گفته می‌شود پس از پاشیده شدن اسپری توسط این مامور پلیس وزش باد موجب تغییر مسیر اسپری فلفل و در نتیجه ایجاد مشکل برای ماموران پلیس شده است.

این اتفاق در مقابل مجلس پارلمان بلغارستان طی این هفته رخ داد. در ویدئوی منتشر شده که تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی شده است گروهی از ماموران پلیس در حالی که مشغول شستن چشم‌های خود با آب هستند دیده می‌شوند.

بنا به گفته مقامات بلغارستان در این اعتراضات به هیچ فردی آسیب شدید وارد نشد. " جاسپر نوه"، یک آلمانی که در بلغارستان زندگی می‌کند و برای نخستین بار این ویدئوی داغ را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد در این باره گفت:: " بلغارستان کشوری بسیار آرام است و معترضان در این کشور به ندرت در حین تظاهرات متوسل به خشونت می‌شوند. همین حادثه ( کم تجربه بودن پلیس و پاشیدن اسپری به چشم خود) دلیلی بر ادعای من است.  "

گفتنی است؛ بنا به گزارش تلویزیون دولتی لهستان TVP Info معترضان تلاش کرده بودند تا خیابان منتهی به پارلمان این کشور را مسدود کنند. معترضان بلغاری خواهان برگزاری زودهنگام انتخابات پارلمان و همچنین احترام به دمکراسی در این کشور بودند.

انتهای پیام/

اشتباه عجیب ماموران پلیس بلغارستان حین برگزاری تظاهرات!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاشیدن اسپری فلفل به صورت پلیس توسط پلیس! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..