تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند عنوان دیگر از طریق فروشگاه Epic Games به رایانه‌ها اضافه می‌شود

چند عنوان دیگر از طریق فروشگاه Epic Games به رایانه‌ها اضافه می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از روزی که Epic Games در ماه دسامبر گذشته برای بخش رایانه شخصی شروع به کار کرد، این فروشگاه میزبان عناوین جذاب و پرطرفداری برای رایانه بوده است. از این عناوین می‌توان به Supergiant’s Hades، Ubisoft’s Tom Clancy’s The Division 2 و 4A Games’ Metro Exodus اشاره کرد. امروز سه عنوان جذاب و پرطرفدار دیگر را به این فروشگاه اضافه شده است.

یکی از این عناوین Detroit: Become Human که به وسیله شرکت Quantic Dream ساخته شده است. دو عنوان دیگر نیز به ترتیب Beyond: Two Souls و Heavy Rain هستند. صفحات هر سه این بازی‌ها در فروشگاه Epic Games دیده می‌شود.

تمام این عناوین قبلا برای PS3 و PS4 در دسترس بوده‌اند، زیرا Sony Interactive Entertainment آن‌ها را منتشر کرده بود. حضور این بازی‌ها در PC تا حدودی شگفت انگیز است. با این حال، Quantic Dream اخیرا وعده داده بود که از سیستم عامل‌های دیگر پشتیبانی کند. Quantic Dream و Epic Games قول داده‌اند که نسخه‌های رایانه این عنوان‌ها را چند ماه بعد منتشر کنند. تمام آن‌ها گارانتی شده‌اند که تا یک سال جزو بازی‌های انحصاری فروشگاه Epic Games بمانند.

در حالی که Quantic Dream در واقع در حال حذف حالت انحصاری بعضی از عناوین سونی است گیمو د فونتومیر، مدیر عامل این شرکت از سونی تشکر کرد و گفت که این استودیو برای دوازده سال همکاری فوق العاده‌ای با Sony Interactive Entertainment داشته و از این بابت بسیار سپاسگزار است. به عنوان دلیل این که چرا این بازی‌ها از طریق فروشگاه Epic Games به کامپیوتر منتقل می‌شوند، گیمو د فونتومیر به سادگی به این واقعیت اشاره کرد که Quantic Dream می‌تواند محصولات خود را به یک فن بیس گسترده‌تر انتقال دهد که بازیکنان PC نیز بتوانند از این عناوین جذاب لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اپیک گیمز پچ جدید فورتنایت را عرضه خواهد کرد

انتهای پیام/

اضافه شدن چند عنوان دیگر به فروشگاه Epic Games



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند عنوان دیگر از طریق فروشگاه Epic Games به رایانه‌ها اضافه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..