تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشیمانی بهار ارجمند در غفلت از آخرین پیام محمد مطیع/ عمو جانم مرا ببخش

پشیمانی بهار ارجمند در غفلت از آخرین پیام محمد مطیع/ عمو جانم مرا ببخش + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته در آخرین ساعات سال ۹۷ ناگهان خبر تلخی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شد؛ محمد مطیع بازیگر پیشکسوت جان به جان آفرین تسلیم کرد و جامعه هنرمندان را در اندوهی بزرگ فرو برد.

بیشتر بخوانید:محمد مطیع درگذشت

هر کدام از هنرمندان با انتشار پیامی تاسف خود را از این اتفاق ناراحت کننده ابراز کردند. در این میان بهار ارجمند پستی متفاوت در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد؛ آخرین پیام از محمد مطیع و پشیمانی ارجمند از غلت نسبت به آن. ارجمند در اینستاگرام نوشت:

«چقدر من بداقبالممم عمو جااانم... چقدر...هفته پیش و تماس شما ، اونم چندین باررر و من نفهمیدممم و ...پیامی از من که هیچوقت نشنیدید...آخ خدااا ... این چه داغی بود دم تحویل سال...عمو محمد جانممم ببخش منو ... ببخش...دیگه بقول خودت تنها نیستی... اونجا رفقای همیشگیت هستن ...بابا انوش هست ، عمو نصرت...راستی، میشه بابا انوش رو خیلی ببوسی از جانب من ...؟ سفر بخیر و دوستت دارم تا همیشه عمو محمد مطیع من».

پشیمانی بهار ارجمند در غفلت از آخرین پیام محمد مطیع/ عمو جانم مرا ببخش + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشیمانی بهار ارجمند در غفلت از آخرین پیام محمد مطیع/ عمو جانم مرا ببخش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..