تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیات ۱۲۴ سریع‌تر از همیشه

فیات ۱۲۴ سریع‌تر از همیشهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات رالی موفقیت آمیز سال ۲۰۱۸ برای فیات، نسخه ارتقاء یافته آبارث ۱۲۴ برای سال ۲۰۱۹ شامل تغییراتی شده است. با استفاده از تجریبات به‌دست آمده در دو فصل مسابقات رالی و پیمایش بیش از ۵۰۰۰ کیلومتر مسافت، آبارث ۱۲۴ رالی تغییرات مثبتی را تجربه می‌کند. بر اساس اعلام شرکت آبارث این خودرو شامل بهبودی در مشخصات فنی شده و همزمان رانندگی و کنترل آن نیز آسان‌تر از قبل شده است. تغییرات اعمال شده عموما در بخش‌های مکانیکی خودرو، قسمت‌های الکتریکی موتور، گیربکس، دیفرانسیل و ساختار شاسی شده است.

پیشرانه ۱.۸ لیتری چهار سیلندر توربو در این نسخه شامل بهبودی و افزایش گشتاور شده است. بدین ترتیب در تمای دور موتور‌ها گشتاور بیشتری در اختیار راننده است. این موضوع زمانی به کار می‌آید که هنگام رسیدن به پیچ‌های تند و پایین آمدن دور، برای عکس‌العمل و شتاب‌گیری بهتر گشتاور بیشتری نیاز است. موردی که حتی برای رانندگان کم‌تجربه نیز بسیار مفید ارزیابی می‌شود.

فیات ۱۲۴ سریع‌تر از همیشه

مهندسین شرکت آبارث همچنین گیربکس ۶ سرعته خودرو را برای تعویض دنده بهتر و راحت‌تر مورد ارتقاء قرار داده‌اند. موارد ارتقاء یافته موجب درگیری سریع‌تر دنده‌ها هنگام تعویض، مکعوس نرم‌تر و آسان‌تر و انتقال بهتر نیرو به چرخ‌‎های عقب شده است. همچنین برای دیفرانسیل آبارث ۱۲۴ رالی ۴ حالت الکترونیکی High، Medium و Low Grip به همراه حالت Wet یا خیس و لغزنده درنظر گرفته شده است که در هر کدام، سیستم کنترل پایداری متفاوت عمل می‌کند. این تنظیمات قابلیت ارائه بهترین و بیشترین توان بسته به شرایط جاده را به آبارث ۱۲۴ رالی می‌دهد. این تنظیمات از روی غربیلک فرمان قابل انتخاب هستند.

تغییرات ساختاری شاسی خودرو نیز موجب شده تا راننده حس بهتری هنگام ورود و خروج از پیچ‌های تند یا هنگام ترمز‌های شدید داشته باشد و عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: شاسی‌بلند کانسپت فیات با کیت بدنه آبارث معرفی شد +تصاویر

انتهای پیام/

فیات ۱۲۴ ارتقاء یافته برای رالی توسط تیونر آبارث



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیات ۱۲۴ سریع‌تر از همیشه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..