تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر بهداشت: عمل‌های جراحی غیراورژانسی به بعد از عید موکول نشود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ سعید نمکی در بازدید از  مرکز هدایت عملیات و مدیریت بحران اورژانس کشور در  نخستین روز سال جدید اظهار کرد: به همه همکارانم توصیه می‌کنم  تدابیری اندیشیده شود تا عمل‌های جراحی غیر اورژانسی ویژه بیماران سرطانی تا بعد از عید به تاخیر نیفتد.

وی ادامه داد:  امیدوارم رانندگان به ویژه در سال جدید که نزولات جوی بیشتر از سال گذشته است، مسائل ایمنی را به طور کامل رعایت کنند زیرا اگر رانندگان دقت نکنند این نعمت تبدیل به تهدید و بروز خطرات مختلف می‌شود.

در این بازدید که پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور نیز حضور داشت، دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکى مشهد، کوچکی رئیس دانشگاه علوم پزشکى کاشان، صوفی رئیس دانشگاه علوم پزشکى تبریز و میرخشتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکى اهواز از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر بهداشت صحبت و گزارشى از اقدامات طرح سلامت نوروزی اورژانس ١١5 به مسافران نوروزی را خدمت ایشان ارائه کردند.

در این بازدید، خالدی رئیس مرکز هدایت عملیات و مدیریت بحران اورژانس کشور گزارش کاملی از خدمات اورژانس ارائه داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر بهداشت: عمل‌های جراحی غیراورژانسی به بعد از عید موکول نشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..