تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف در برخی جاده‌های کشور/ ترافیک در جاده چالوس

بارش برف در برخی جاده‌های کشور/ ترافیک در جاده چالوسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،در اطلاعیه پلیس راهور ناجا، آمده است: در حال حاضر بارش برف در اکثر محور‌های استان اردبیل و استان آذربایجان شرقی محور اهر به تبریز وجود دارد.

بارش باران در استان خراسان رضوی محور‌های باغچه به مشهد و مشهد به نیشابور و استان اردبیل محور گرمه به بیله سوار وجود دارد.

در استان اردبیل محور اسالم به خلخال و گردنه حیران، استان قزوین محور قزوین به رشت - پل توتکابن، استان خراسان رضوی محور‌های ملک آباد به نیشابور و مشهد به فریمان، استان خراسان شمالی محور بجنورد به آشخانه - گردنه امین الله، محور فیروزکوه محدوده گردنه گدوک و محور کیاسر به سمنان، مه گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد.

ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس، مسیر جنوب به شمال محور هراز، آزادراه تهران - کرج و کرج - قزوین و مسیر قزوین به رشت، پرحجم و روان است.

سایر محور‌های مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/ز

جاده چالوس همچنان زیر بار ترافیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف در برخی جاده‌های کشور/ ترافیک در جاده چالوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..