تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌ های فنی کشتی گیران در ایام عید نوروز

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با آغاز سال جدید تیم‌های ملی کشتی زیر ۲۳ سال (امید) کشورمان باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود بروند. این رقابت‌های روز‌های ۱ تا ۵ فرودین ماه در مغلوستان برگزار خواهد شد.علیرضا رضایی و جمشید خیرآبادی به عنوان سرمربیان تیم‌های آزاد و فرنگی هدایت کشتی گیران ایران را بر عهده خواهند داشت.

در ادامه کشتی گیران ساحلی ایران برای کسب سهمیه بازی‌های ساحلی جهان روز‌های ۹ و ۱۰ فرودین ماه با ۴ نماینده در پرتغال به مصاف حریفان خارجی خود خواهند رفت.

تیم‌های ملی کشتی بزرگسالان کشورمان در رویدادی که برای محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد می‌تواند از جهات بسیاری مهم باشد در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد. رقابت‌هایی که روز‌های ۳ تا ۸ اردیبهشت در چین برگزار می‌شود و به همین منظور نیز آزادکاران در ایام تعطیلات عید نوروز استراحتی کوتاه خواهند داشت تا خود را در اردوی آماده سازی تیم ملی که از روز ۴ فروردین ماه برای حضور در این میدان آغاز می‌شود آماده سازند. ملی پوشان فرنگی کار نیز پس از استراحت چند روزه از روز ۵ فروردین ماه سال ۹۸، مرحله پنجم اردوی خود را برگزار می‌کنند.

در رده سنی پایه نیز اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان روز‌های ۹ تا ۲۰ فروردین ماه سال ۹۸ در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای شرکت در رقابت‌های بین المللی جام واختانگادزه گرجستان از روز ۵ فروردین ماه تا زمان اعزام به این مسابقات در محل خانه کشتی محمد بنا برگزار می‌شود.رقابت‌های بین المللی جام واختانگادزه روز‌های ۱۰ و ۱۱ فروردین ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

همچنین اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان روز‌های ۱۸ فروردین تا ۳ اردیبهشت ماه سال ۹۸ در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران انجام می شود.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام شاهد در رده‌ای جوانان روز‌های ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه؛ مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام گرامیداشت فردودسی زیر ۱۵ سال از روز ۶ اردیبهشت ماه در مشهد و همچنین رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) در رده‌ای سنی نوجوانان روز‌های ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه از دیگر برنامه‌های مهم فنی گوش شکسته‌ها تا نیمه اول اردیبهشت ماه سال ۹۸ خواهد بود.

گفتنی است ترکیب تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد زیر ۲۳ سال (امید) کشورمان در رقابت‌های آسیایی مغلوستان به شرح زیر است:

ترکیب کشتی فرنگی که مسابقات آن روز‌های اول و دوم فروردین ماه برگزار می‌شود:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز

۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن نژاد

۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی

۶۷ کیلوگرم: محمد الیاسی

۷۲ کیلوگرم: امین کاویانی نژاد

۷۷ کیلوگرم: محمد رضا گرایی

۸۲ کیلوگرم: مهدی ابراهیمی

۸۷ کیلوگرم: محمد هادی ساروی

۹۷ کیلوگرم: حسن آریا نژاد

۱۳۰ کیلوگرم: علی اکبر یوسفی

سرمربی: جمشید خیرآبادی

مربیان: ناصر نوربخش-- رسول جزینی- فرید عدنانی- صابر میرزاده

سرپرست: بهروز حضرتی پور

ترکیب تیم آزاد که رقابت‌های آن روز‌های ۲، ۳ و ۴ فروردین برگزار می‌شود

۵۷ کیلوگرم: افشین رحمانی

۶۱ کیلوگرم: محمد نامجو مطلق

۶۵ کیلوگرم: امیر محمد یزدانی

۷۰ کیلوگرم: فرهاد نوری

۷۴ کیلوگرم: نوید زنگنه

۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی

۸۶ کیلوگرم: احمد بذری

۹۲ کیلوگرم: ارشک محبی

۹۷ کیلوگرم: عباس فروتن

۱۲۵ کیلوگرم: محمد مرادی
سرمربی: علی رضا رضایی

مربیان: علی رضا رضایی منش- مسعود مصطفی جوکار- مصطفی قاسم پور

سرپرست: هادی حبیبی

بیشتر بخوانید:

میزبانی خوزستان برای جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۹

بنی تمیم: فدراسیون کشتی یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ورزشی است

انتهای پیام/

برنامه‌های فنی فدراسیون کشتی تا نیمه اول اردیبهشت ماه سال ۹۸



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌ های فنی کشتی گیران در ایام عید نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..