تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تربیت جنسی نیازمند سیاست‌گذاری کلان است/ منتظر ابلاغ سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم

تربیت جنسی نیازمند سیاست‌گذاری کلان است/ منتظر ابلاغ سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیمرضا مددی رئیس ستاد اجرای سند تحول بنیادین در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ساز و کار آموزش و پرورش برای تربیت جنسی اظهار کرد: بر اساس ساحت‌های تعلیم و تربیت به ویژه ساحت زیستی همچنین مبانی نظری سند تحول بنیادین، تربیت جنسی مورد توجه قرار گرفته است.

تربیت جنسی صرفا بر عهده آموزش و پرورش نیست

وی ادامه داد: تربیت جنسی صرفا بر عهده آموزش و پرورش نیست و نهادهای دیگر هم در آن دخیل هستند و برای اجرا نیازمند سیاست گذاری‌ کلان است.

مددی با اشاره به اینکه اکنون آموزش و پرورش در انتظار تصمیم گیری شورای عالی انقلاب فرهنگی برای سیاست گذاری در زمینه تربیت جنسی است، اظهار کرد: این نهاد وظیفه سیاست گذاری دارد بنابراین باید سیاست‌های لازم برای این موضوع را تدوین، تصویب و ابلاغ کند.

رئیس ستاد اجرای سند تحول بنیادین تصریح کرد: بعد از ابلاغ سیاست‌ها از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی بدیهی است که آموزش و پرورش ذیل این سیاست‌ها برنامه ریزی لازم برای تربیت جنسی را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش در مسیر سیاست گذاری برای تربیت جنسی همکاری‌های لازم را دارد اما تا زمانی که سیاست‌های کلان شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص نشود، اقدامات عملی آموزش و پرورش قابل انجام نیست.

مددی با بیان اینکه تاکنون به طور مستقیم به تربیت جنسی پرداخته نشده بود، بیان کرد: اما از این به بعد هر زمانی که سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شود کار را دنبال می‌کنیم.

رئیس ستاد اجرای سند تحول بنیادین درباره علت اینکه چرا تاکنون به این موضوع توجه نشده است، تصریح کرد: بخشی از احکام سند برای اجرا مستلزم قوانین بالادستی است که از مصادیق آن می‌توان به همین موضوع تربیت جنسی اشاره کرد.

وی یادآوری کرد:‌ اما اصل موضوع در سند تحول بنیادین آمده است و به نظر می‌رسد این موضوع سال آینده در شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تربیت جنسی نیازمند سیاست‌گذاری کلان است/ منتظر ابلاغ سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..