تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی ۲ بازیگر جدید فیلم کریستوفر نولان

در حالی که دو روز پیش جان دیوید واشنگتن به عنوان بازیگر فیلم بعدی کریستوفر نولان معرفی شد اکنون الیزابت دبیکی و رابرت پتینسون نیز به این فیلم افزوده شدند.

نولان به تازگی فیلمنامه این فیلم را که هنوز عنوانی ندارد برای کمپانی برادران وارنر تمام کرده است و فیلم قرار است ۱۷ جولای ۲۰۱۰ اکران شود.

این پروژه یکی از مخفی‌ترین پروژه‌های هالیوود است و تاکنون برای درز نکردن اطلاعاتی درباره آن به بهترین نحوی عمل شده است. نه تنها خود کارگردان و کمپانی سازنده بلکه عوامل درونی صنعت سینما نیز هیچ اطلاعاتی از این فیلم درز نداده‌اند.

تنها یک منبع درونی تاکنون افشا کرده که فیلم یک فیلم اکشن تمام عیار، به شیوه آیمکس و به نوعی با الهام از آثار هیچکاک خواهد بود.

تولید این فیلم اواخر امسال شروع می‌شود.

۲۴۱۲۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی ۲ بازیگر جدید فیلم کریستوفر نولان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..