تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش باورنکردنی مرد هندوستانی با زنبورهای عسل! +فیلم

نمایش باورنکردنی مرد هندوستانی با زنبورهای عسل! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که در آن یک مرد جوان هندوستانی تعداد زیادی از زنبور‌های عسل یک کندو را وارد دهان خود می‌کند تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود که " سوک محمد دلال" بدون آنکه هیچ لباس محافظی بر تن داشته باشد اقدام به وارد کردن این زنوبر‌ها به داخل دهان خود می‌کند. محمد ۳۲ ساله که اهل روستای "چانرامونی پور" ایالت بنگال غربی هندوستان است مدت ۱۶ سال است که به کار جمع آوری عسل مشغول است.

در ابتدای این ویدئو محمد سر خود را وارد سوراخ یک کندوی عسل که با هزاران زنبور عسل پوشیده شده است می‌کند. آقای دلال که به گفته خودش بدنش در برابر نیش زنوبر عسل ایمن شده است سپس با یک دست خود تعداد زیادی از زنبور‌های عسل را از روی کندوی آویزان برداشته و با استفاده از انگشتان دستش آن‌ها را وارد دهان خود می‌کند.

در حالی که دهان این مرد جوان از زنبور‌های عسل پر شده است او بار دیگر تعداد زیادی زنبور را از روی کندو برداشته و تلاش می‌کند تا آن‌ها را نیز وارد دهان خود کند. در حالی که زنبور‌ها در مقابل دهان این مرد جوان دیده می‌شوند او با استفاده از انگشتان خود و فشار دادن آن‌ها به داخل دهان تلاش می‌کند تا تعداد بیشتری از آن‌ها را وارد دهان خود کند. پس از چند لحظه و نشستن زنبور‌ها روی زبان محمد او مانند آب دهان آن‌ها را به بیرون پرتاب می‌کند.

محمد در این باره گفت: " از زمانی که در این روستا زندگی کردم همیشه با کندو‌های عسلی مواجه می‌شدم که مملو از عسل بود. یک روز با خود گفتم بهتر است به جمع آوری عسل مشغول شوم و با فروش آن‌ها برای خودم درآمدزایی کنم. "

انتهای پیام/

رفاقت عجیب جوان هندوستانی با زنبورهای عسل!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش باورنکردنی مرد هندوستانی با زنبورهای عسل! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..