تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمره وزیر علوم به عملکرد آموزش عالی در سال ۹۷

۸۴۴۵۴۶

۶۳۱ 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اقدامات این وزارتخانه در سال 97 نمره 19 را به آموزش عالی داد و تاکید کرد ممکن است دیگران این نمره را در بخش هایی نپذیرند.

خبرگزاری ایرنا: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اقدامات این وزارتخانه در سال 97 نمره 19 را به آموزش عالی داد و تاکید کرد ممکن است دیگران این نمره را در بخش هایی نپذیرند.

«منصور غلامی»  با ارزیابی اقدامات وزارت علوم در مورد نمره دهی به همکارانش در عرصه آموزش عالی، تاکید کرد: نمره دهی به چهار قسمت تقسیم می شود که البته من نمره عالی را به همکاران می دهم ولی همین نمره عالی هم به 18 تا 20 تقسیم می شود که باید از آنها بابت این همکاری ها در سال 97 تشکر کنم. اما دراین باره نمره 19 را می دهم که ممکن است دیگران این نمره را در بخش هایی قبول نکنند.

وی در مورد عملکرد وزارت علوم در سال 97، اظهار کرد: با تمام توان و ظرفیت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سعی بر پیگیری امور مربوط به آموزش عالی داشتیم اما اصل کار را دانشگاه ها و مراکز پژوهشی انجام می دهند.
غلامی افزود: دانشگاه ها نیاز به حمایت های قانونی و بیشتر معنوی دارند. احساس آرامش، حذف نگرانی ها از مدیران و کمک به تسهیل امور این حمایت ها را تشکیل می دهد.

وزیر علوم با بیان اینکه تمام تلاش این وزارتخانه در سال 97 فراهم کردن فضای آرامش برای دانشگاه ها و مراکز علمی بود، گفت: این تلاش ها حتی در محیط های دانشجویی هم اثر مثبت داشت. در یک بازه زمانی رئیس دانشگاه بودم و به خوبی مطلع هستیم چطور می توان در حوزه صف و اجرا کمک موثر کنیم بدون اینکه نگران بخش های مادی باشیم.
غلامی با اشاره به سایر تلاش های آینده نگرانه وزارت علوم در حوزه آموزش عالی، توضیح داد: تلاش ما برای آینده وزارت علوم، پژوهشگاه ها و دانشگاه ها طراحی برنامه های مختلف است که این برنامه ها را هم خودمان ابداع نکردیم بلکه بخش اجرایی اسناد بالادستی و قوانین موجود را بر اساس ظرفیت ها تعریف کردیم.

وی افزود: مسائل و مشکلات از دانشگاه ها می آید که بررسی می کنیم. باید بگویم سرعت تشکیل جلسات و مصوبات، انتقال ها و ابلاغ ها در سال 97 بهتر شده است.

وزیر علوم افزود: تقریباً می توان گفت ارتباطات وزارت علوم با دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و واحدهای وابسته بسیار نزدیک است. روال بررسی بخشنامه ها و درخواست دانشگاه ها کوتاه تر شده و ارزیابی های صورت گرفته از این مساله، حاکی از رخ دادن اتفاقات مثبت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمره وزیر علوم به عملکرد آموزش عالی در سال ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..