تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرروستا: امید‌ها در دور اول نباید به مشکل بخورند

۸۴۴۵۴۴

۳۳۱ 

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: تیم امید در مرحله اول نباید به مشکل بر بخورد اما برای کسب موفقیت نیاز به توجه بیشتر دارد.

خبرگزاری فارس: علی‌اصغر مدیرروستا، در مورد شرایط فوتبال ایران در سال 97 عنوان کرد: ما در سال 97 جام جهانی و جام ملت‌ها را پشت سر گذاشتیم و توجهات به این دو تورنمنت مهم بود. در جام جهانی تا حدودی نتایج خوب بود.

وی افزود:‌ در ارتباط با لیگ برتر فقط تیم‌هایی که در کورس هستند عملکرد خوبی داشتند و مابقی تیم‌ها نتوانستند کیفیت خوبی ارائه دهند. امسال سال خوبی برای لیگ برتر و لیگ دسته یک نبود و در مسائل فنی به مراتب پایین‌تر از ادوار گذشته بود. به جز دو سه تیم بالای جدولی مابقی تیم‌ها کیفیت خوبی نداشتند.

مدیرروستا در مورد اینکه سرمربی تیم ملی ایران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، گفت: سرمربی تیم ملی باید به لیگ برتر بیشتر توجه کند و از دستیاران ایرانی بیشتر استفاده کند تا پس از رفتن از ایران چند مربی خوب برای فوتبال‌مان به یادگار بگذارند. ما دیگر نباید به فکر صعود به جام جهانی باشیم بلکه هدف‌مان باید صعود از گروه‌مان در جام جهانی و قهرمانی در جام ملت‌ها باشد. باید مربی جدید نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه داشته باشد و شرایط بازیکنان امید و جوانان را زیر نظر بگیرد و در بخش پایه و بزرگسالانه پیرو یک فلسفه حرکت کند.

پیشکسوت تیم ملی در رابطه با رقابت‌های تیم امید در مرحله انتخابی المپیک عنوان کرد: حمید استیلی و مجموعه تیم امید زحمات زیادی کشیدند و باید از آنها تشکر کرد اما چیزی که ما از دور می‌بینیم این تیم کامل نبوده و بازیکنان در اختیار کادر فنی نبودند که این مسئله می‌تواند به آنها آسیب بزند. من چند بازی تیم امید را دیده‌ام و آنها نسبت به سال‌های قبل کیفیت پایینی دارند. همانقدر که سطح پایه فوتبال ایران افت کرده کیفیت تیم امید هم پایین آمده است اما طبیعتا ما در مرحله اول با توجه به رقیبانی که داریم نباید به مشکل بخوریم و باید باجدیت بیشتر برای حضور موفق در مرحله دوم عمل کنیم. به هر حال کادر فنی و مدیریت تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین بازیکنان را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کنند.

مدیرروستا در پاسخ به این سؤال که تیم امید بازیکنان خود را به طور کامل در اختیار نداشته و آیا این مسئله می‌تواند به این تیم آسیب بزند تصریح کرد: در صحبت‌های ابتدایی‌ام به این مسئله اشاره کردم و گفتم این موضوع به ما ضربه می‌زند. ما به این موارد توجه لازم را نداریم و نگاه‌مان اصولی نیست. و از یک سو عدم نظارت و از سوی دیگر عدم توجه کافی باعث این شرایط می‌شود و تیم‌مان را با مشکل روبرو می‌کند. در کل برای تیم امید، کادر فنی و سه دوست خودم حمید استیلی، رضا شاهرودی و سهراب بختیاری‌زاده آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پایان گفت:‌امیدوارم تیم‌های ما بیشتر به مسائل تاکتیکی و فنی بپردازد و صرفا نتیجه‌گرا نباشند. قطعا با فوتبال خوب می‌توان نتیجه لازم را به دست آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرروستا: امید‌ها در دور اول نباید به مشکل بخورند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..