تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت مراکز خصوصی با ۵۰ درصد ظرفیت در ایام نوروز/ اورژانس تمام بیمارستان‌های کشور در تعطیلات فعال هستند

معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جان بابایی گفت: بخش اورژانس همه بیمارستان‌ها به طور کامل فعال و آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

فعالیت مراکز خصوصی با ۵۰ درصد ظرفیت در ایام نوروز/ اورژانس تمام بیمارستان‌های کشور در تعطیلات فعال هستندقاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وزارت بهداشت برنامه‌ریزی دقیقی برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب به مردم و مسافران نوروزی انجام داده و  تمام برنامه‌ریزی های لازم برای حضور پزشک مقیم در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی به خوبی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: تمام بیمارستان‌های دولتی در ایام تعطیلات نوروز مکلف هستند که  پزشک مقیم در هر رشته‌ای و پزشک اورژانس در بخش اورژانس پیش بیمارستانی حاضر داشته باشند و بازدید سرزده به وسیله معاونان وزیر بهداشت به استان‌های مختلف و ایام تعطیلات عید نوروز در دستور کار قرار دارد.

جانبابایی تأکید کرد: وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور را مکلف کرده است تا رئیس و معاونانان به طور مرتب در ایام عید نوروز به بیمارستان‌های تحت نظارت خود سرزده و بازرسی مداوم داشته باشند.

معاون درمان وزارت بهداشت بیان کرد: اگر پزشک بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در محل کار خود در زمان تعطیلات عید نوروز حاضر نباشد بر اساس قانون و مقررات انضباطی وزارت بهداشت با او برخورد می‌شود.

برخورد با متخلفان در ایام نوروز  بر اساس قانون

وی افزود: اگر پرسنل بیمارستان و درمانگاه دچار خطای پزشکی شوند این کار وجه قانونی پیدا می کند و با فرد متخلف بر اساس قوانین برخورد می‌شود و  اگر خطای پزشکی منجر به بروز اتفاقی شود بر اساس نوع خطا برخورد شدید و جدی با فرد متخلف انجام می‌گیرد.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بخش دولتی در تعطیلات عید نوروز باید همه تخت‌های خود را فعال نگه دارند و این موضوع برای بخش اورژانس نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است اما بخش خصوصی مکلف هستند نیمی از تخت های بیمارستانی خود را فعال نگه دارد اما باید بخش اورژانس به طور کامل فعال و آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی باشند.

وی یادآوری کرد: بخش جراحی اورژانسی  بیمارستان‌های بخش دولتی در ایام نوروز به طور کامل فعال هستند و تمام بیمارستان‌ها مکلف هستند تا تخصص‌های هر رشته‌ای در مراکز درمانی در ایام تعطیلات عید نوروز حاضر باشد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت مراکز خصوصی با ۵۰ درصد ظرفیت در ایام نوروز/ اورژانس تمام بیمارستان‌های کشور در تعطیلات فعال هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..