تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس PlayStation Now در دسترس هفت کشور اروپایی قرار گرفت

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی چند سال پیش به طور رسمی سرویس PlayStation Now را راه اندازی کرد. کاربران سونی به واسطه این سرویس پخش بازی‌های ویدئویی می‌توانند به بعضی از عناوین پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۲ و حتی پلی استیشن ۴ دسترسی پیدا کرده و بازی با آن‌ها را تجربه کنند.

چندی پیش نیز در شهریور ماه سونی یک بروزرسانی جدید برای این سرویس ارائه کرد که قابلیت جدیدی به آن اضافه می‌کند. این بروزرسانی به کاربر اجازه می‌دهد که بازی‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۲ را دانلود کند. این کار باعث می‌شود که دیگر برای انجام بازی‌های موجود در PlayStation Now نیاز به اتصال به اینترنت نباشد. تنها کاری که کاربر پس از دانلود بازی باید انجام دهد این است که هر چند وقت برای بررسی شدن حق اشتراکش به وسیله این سرویس، آنلاین شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که نمی‌توان با استفاده از رایانه این بازی‌ها را دانلود کرد. سرویس PlayStation Now در کشور‌های ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، فنلاند، سوئد، دانمارک و نروژ کار خود را آغاز کرده تا بتواند تجربه بهتری به کاربران این شرکت بدهد.

شرکت سونی همیشه به فکر بهتر شدن خدمات خود و در پی آن بهبود تجربه کاربران است. هم اکنون نیز این شرکت با توسعه دادن بازی‌های موجود در PlayStation Now قصد دارد نظر بازیکنان بیشتری را به این سرویس جلب کند. همین حالا می‌توان با خرید اشتراک این سرویس به بیشتر از ۷۰۰ عنوان دست پیدا کرد. در بین این ۷۰۰ عنوان، آثار محبوبی مانند Mafia III، God Of War 3 Remastered، BioShock Infinite، Beyond: Two Souls، Shadow of the Colossus و سه نسخه نخست سری Uncharted وجود دارد.

شرکت سونی با بهبود امکانات خود قصد دارد بازار هدفش را افزایش دهد. هم اکنون این شرکت با افزایش کشور‌های تحت پوشش این سرویس در اروپا درآمد بیشتری به دست خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات

انتهای پیام/

سرویس جدید پلی‌استیشن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس PlayStation Now در دسترس هفت کشور اروپایی قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..