تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت شرکت متناظر INSTEX در ایران با سرمایه یک میلیارد ریالی

همتی

رئیس کل بانک مرکزی از ثبت ساز و کار تجارت و تامین مالی ایران و اروپا (STFI) به عنوان نهاد ایرانی متناظر با اینستکس اروپایی با سرمایه یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)؛ عبدالناصر همتی گفت: با ثبت این شرکت که دراخرین روز کاری سال جاری انجام شد، انتظار می‌رود این نهاد با همکاری همتای اروپایی خود بتواند در تسهیل تجارت میان ایران و اروپا ایفای نقش نموده و در رفع محدودیت‌های ناشی از تحریم های آمریکا موثر باشد.

وی افزود :انتظار مردم و فعالان اقتصادی ایران، عملیاتی شدن هر چه سریع تر این مکانیزم است و ثبت نهاد متناظر ایرانی گام مهمی است که طرف ایرانی به منظور تسریع در این فرایند برداشته است.

وی ادامه داد: همانطور که قبلا تاکید کردم بانک مرکزی و شبکه بانکی ایران از همه راهکارها برای پاسخگویی به نیازهای شرکت‌ها و فعالان اقتصادی استفاده می‌نمایند و ساز و کار مالی ایران و اروپا صرفا یکی از آنها است.

رئیس کل بانک مرکزی ابراز امیدواری کرد که در سال آینده شاهد ایفای نقش مثبت و موثر این مکانیزم باشیم.لازم به ذکر است نهاد متناظر ایرانی، با سرمایه اولیه یک میلیارد ریال ثبت شده است و به تناسب حجم فعالیت‌های آن منابع مالی لازم در اختیار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت شرکت متناظر INSTEX در ایران با سرمایه یک میلیارد ریالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..