تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین لحظات سال ۹۷ از نظر استقلالی‌ها

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استقلالی‌ها در آستانه آغاز سال نو از بهترین لحظه‌های سال ۹۷ سخن گفتند.

میگوئل کولی مربی استقلال گفت: بهترین لحظه من در سال ۱۳۹۷، زمانی است که توانستیم قهرمان شویم. زیرا استقلال یعنی قهرمانی و ما باید همیشه به این موفقیت‌ها برسیم. بهترین لحظه من زمانی بود که قهرمانی جام حذفی را گرفتیم.

فیلیپ ون مونستر، مربی بدنساز استقلال گفت: بهترین لحظه برای من در ایران در سال ۱۳۹۷، شرایط ورزشگاه و دیدن استادیوم پُر از تماشاگر بود با ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تماشاگر فوق العاده استقلالی که بسیار زیبا بود.

مهدی رحمتی گفت: بهترین لحظه سال ۹۷ زمانی بود که به عنوان کاپیتان جام قهرمانی استقلال را بالا بردم و دل هواداران تیممان شاد شد.

اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین لحظه زندگی من خوشحالی شفر، بازیکنان و هواداران است و وقتی آن‌ها شاد هستند من هم بهترین لحظات را سپری می‌کنم.

انتهای پیام/

استقلالی ها از لحظات شاد سال ۹۷ سخن گفتند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین لحظات سال ۹۷ از نظر استقلالی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..