تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه 1.5 میلیارد یورویی گوگل توسط اتحادیه اروپا

به گزارش خبرآنلاین، در کنفرانس خبری مارگارت وستاگر، کمیسیونر ضد تراست اتحادیه گفت گوگل از موقعیت انحصاری خود سوءاستفاده کرده و مشتریان را وادار به استفاده از خدمات تجاری ADSense کرده است تا کاربران مجبور به استفاده از تبلیغاتی که گوگل می‌گوید، شوند.{لینک}

به گفته این مقام، گوگل ده سالی است که چنین سرویس و خدماتی را به رقبای خود ارائه نمی‌کند و مانع از رقابت صحیح و نوآوری در این زمینه شده است.

این سومین بار است که گوگل در اروپا به دلیل نقض قوانین جریمه می‌شود. سال گذشته نیز گوگل 4.3 میلیارد دلار به دلیل انحصاری کردن بازار سیستم‌عامل روی موبایل و دو سال قبل آن نیز 2.4 میلیارد دلار به دلیل دست‌کاری در نتایج جستجو هنگام شاپینگ جریمه‌شده بود.

گوگل هر دو کیس حقوقی را به دادگاه تجدیدنظر برده است که حالا باید با جریمه سوم دست‌وپنجه نرم کند.

درمجموع گوگل 8.2 میلیارد یورو معادل 9.3 میلیارد دلار در اروپا جریمه‌شده است.

وستاگر در کنفرانس خبری گفت همچنان کاربران از گوگل شکایت دارند و تنها چیزی که برای ما مهم است کاربران و آزادی عمل آن‌ها است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه 1.5 میلیارد یورویی گوگل توسط اتحادیه اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..