تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین فیلم از خانه کعبه را چه کسانی ساختند؟ +فیلم

اولین فیلم را از خانه کعبه چه کسانی ساختند؟ /// دپویی عیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همیشه دیدن تصاویر قدیمی و زیرخاکی از اماکن مقدس جذاب بوده و توجه همگان را به خود جلب می‌کند. اما شاید جالب‌تر این باشد که چه کسی این تصاویر را با امکانات حداقلی آن زمان‌ها به ثبت رسانده است.

برادران امیدوار، جهانگرد و مستندسازان شیعه ایرانی بودند که در اوایل قرن ۱۴ به دور دنیا سفر کردند. در آن دوران که امکانات سفر قابل مقایسه با جهان امروز نبود آنها سفر خود را به وسیله دو موتورسیکلت از تهران به سوی مشهد و سپس مشرق زمین آغاز کردند. آنها در مسیر خود به زیارت خانه خدا رفتند و اولین کسانی بودند که از کعبه فیلم تهیه کردند که این افتخاری برای شیعیان محسوب شد.

به گفته این دو برادر حضور در میان وهابیان و فیلمبرداری از کعبه، ترس و وحشت بسیاری را برایشان رقم زد که پیش از آن کسی دست به همچین اقدامی نزده بود. بخش‌هایی از تصاویر ضبط شده از کعبه توسط برادران امیدوار به همراه توضیحاتی در زیرنویس آن منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین فیلم از خانه کعبه را چه کسانی ساختند؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..