تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابتکار جالب کارمند چینی برای خلاصی از ترافیک! + فیلم

ابتکار جالب کارمند چینی برای دور زدن ترافیک! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ابتکار جالب یک کارمند چینی برای خلاص شدن از ترافیک سرسام آور زادگاه خود در این کشور سوژه رسانه‌ها شد. " لیئو فوکائو" که کارمند یک شرکت بیمه در شهر " وانژوئو" در استان چونگ کینگ چین است برای رسیدن بدون دغدغه در سر کار تصمیم گرفت از عرض رودخانه یانگتزه که طولانی‌ترین رودخانه آسیا است عبور کند.

لیئو ۲۹ ساله شش ماه پیش مانند تمام همشهری هایش با ماشین شخصی یا اتوبوس عازم محل کار خود می‌شد و مجبور بود ترافیک شدید صبحگاهی را تجربه کند. اما با این ابتکار جالب در حالی که او پیشتر بعد از یک ساعت به محل کار خود می‌رسید حالا در مدت زمان ۶ دقیقه در محل کار خود حاضر می‌شود. تنها کاری که لیئو باید هر روز انجام دهد پارو زدن و عبور از عرض این رودخانه است؛ ورزشی که او پیشتر به مدت ۲ سال در آن فعالیت داشت.

طی این سفر روزانه کوتاه لیئو وسایل مورد نیاز خود را که شامل لپ تاپ، کت و یک کیسه ضد آب است به همراه دارد. این هر روز با پارو زدن از عرض این رودخانه که حدود ۱۰۰۰ متر است عبور می‌کند و بدون دغدغه خود را به محل کارش می‌رساند.

لیئو در این باره گفت: " شاید کمی بیستر از ۱۰۰۰ متر باشد (عبور از عرض رودخانه)، اما اگر بخواهم با ماشین خودم به سر کار بروم مجبور هستم از مسیر‌های فرعی استفاده کنم که مسیرم را بسیار طولانی می کند. عبور از عرض رودخانه فقط ۶ دقیقه زمان می‌برد. اگرچه به تازگی موج‌هایی نیز در رودخانه دیده می‌شود، اما من آرام و با احتیاط بیشتر این کار را انجام می‌دهم. "

انتهای پیام/

ابتکار جالب کارمند چینی برای دور زدن ترافیک سوژه رسانه ها شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابتکار جالب کارمند چینی برای خلاصی از ترافیک! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..