تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۵ درصد از گنبدکاووس دچار آبگرفتگی شد

۲۵ درصد از گنبدکاووس دچار آبگرفتگی شد - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو حادثه.jpg

ساعت24 - فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: 25 درصد از شمال شهر گنبدکاووس دچار آبگرفتگی شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: 25 درصد از شمال شهر گنبدکاووس دچار آبگرفتگی شد.

عبدالقدیر کریمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از دو روز پر تلاطم در شهرستان گنبدکاووس از صبح امروز به ثباتی رسیدیم و دو پل چهل چای و آخوند آباد در ورودی شهر در شرایط مناسبی قرار دارند و مشکل تردد نداریم.

وی افزود: نیروهای امدادی از صبح امروز در 25 درصد از شمال شهر گنبد کاووس که دچار آبگرفتگی شده در حال ساماندهی و نظافت هستند و تا حدودی که امکان داشت آبگرفتگی ها را برطرف کردند.

وی یادآور شد: احتمالا تا عصر امروز سرریز سد گلستان را خواهیم داشت و زمانی می توانیم آبگرفتگی شهر را به طور کامل برطرف کنیم که سر ریز سد گلستان متوقف یابد. امیدواریم تا امشب شرایط مناسب تری داشته باشیم.

کریمی تاکید کرد: حدود 30 تا 40 هزار نفر از جمعیت شهر تحت تاثیر آب گرفتگی قرار دارند که با استفاده از چندین فروند قایق موتوری در حال ارسال غذا و دارو و مایحتاج ضروری به آنها هستیم.

منبع:ایسنا

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۵ درصد از گنبدکاووس دچار آبگرفتگی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..