تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرار گرفتن فوتبال ساحلی ایران در سید دوم جام جهانی ۲۰۲۱

قرار گرفتن فوتبال ساحلی ایران در سید دوم جام جهانی ۲۰۲۱به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان. کنفدراسیون فوتبال آسیا رده‌بندی نهایی تیم‌های فوتبال ساحلی شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

ساحلی‌بازان کشورمان با کسب یک پیروزی مقابل عراق در مرحله گروهی و دو شکست برابر ژاپن و عمان، بعد از تیم‌های فلسطین و لبنان برای اولین بار در پله ششم آسیا قرار گرفت.

سید بندی مسابقات قهرمانی آسیا، در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۱ ملاک خواهد بود که ایران برای اولین بار در تاریخ رشته فوتبال ساحلی، در سید دوم کشور‌های آسیایی قرار می‌گیرند.

نزدیک‌ترین رقابت‌هایی که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در آن پا به میدان می‌گذارد، انتخابی المپیک ساحلی است، که با کسب نتایج خوب می‌تواند به روز‌های اوج خود برگردد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ساحلی ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرار گرفتن فوتبال ساحلی ایران در سید دوم جام جهانی ۲۰۲۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..