تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیلی: حق اشتباه کردن نداریم

۸۴۴۴۵۰

۱۹۲۲ 

مدیر تیم امید و بازیکن اسبق تیم ملی معتقد است که اگر دچار اتفاقات و بدشانسی های فوتبال نشویم می‌توانیم از این گروه صعود کنیم .

ورزش سه: مدیر تیم امید و بازیکن اسبق تیم ملی معتقد است که اگر دچار اتفاقات و بدشانسی های فوتبال نشویم می‌توانیم از این گروه صعود کنیم .

حمید استیلی این روزها کاملا درگیر تیم امید است که بتواند طلسم عدم راهیابی به المپیک را بشکنند . وی در آستانه دیدار اول تیم امید مقابل ترکمنستان اظهار داشت:

«همانطور که دیدید ما امروز آخرین تمرین پرفشار خود را پشت سر گذاشتیم و رفته رفته برای حضور در برابر تیم امید ترکمنستان آماده می شویم . این درحالی است که هنوز هیچ فیلمی از این تیم به دستمان نرسیده و می توان گفت که هیچ گونه شناختی از این تیم تا به حال نداریم .»

وی درادامه افزود:« تقریبا سبک بازی آن ها که متاثراز تیم های آسیای میانه مثل تاجیکستان است را می دانیم . این گونه تیم ها معمولا یک فوتبال فیزیکی را دنبال می کنند، ضمن اینکه دوندگی بسیار بالایی دارند. تیم ملی بزرگسالان آنها را هم همانطور که درجام ملت های آسیا درمقابل ژاپن دیدیم متوجه شدیم که فوتبال خوبی دارند .»

وی درخصوص آمادگی بازیکنان گفت:« الان در حال حاضر هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد وتمام این تیم ها برای حضور دراین مسابقات برنامه ریزی کرده اند و ما هم تنها 6 روزاست که تمرینات را با اعضای کامل تیم برگزارمی کنیم اما الان هم راضی هستیم با وجود اینکه چند بازیکن آسیب دیده هم مثل صیاد منش و یونس دلفی و سلطانی مهر،اقاجانپور داریم و این در شرایطی است که ساکی هم تازه امروز توانست با تیم تمرین کند. ولی بقیه بچه ها خوب هستند و درحال حاضر تمام تمرکزمان روی ترکمنستان است و به هیچ تیم دیگر فکرنمی کنیم و من معتقدم این بازی سخت ترین بازی ما به شمار می رود.»

استیلی باتوجه به اینکه قراراست تیم ملی ترکمنستان درمجموعه هتل آکادمی المپیک تمریناتش را پی بگیرد می توانند شناختی نسبت به این تیم پیدا کنند گفت:« به هر حال سبک بازی را در مسابقات بیشتر می توان متوجه شویم تا تمرینات، ولی از لحاظ این که قد و قواره شان و سطح تکنیکشان دستمان بیاید می تواند کمک کند. ولی اگر می خواهیم کارمان گره نخورد باید بتوانیم خیلی زود گل بزنیم .»

استیلی درباره مصدومان زیادی که در تیم ملی وجود دارد و تاثیر این مسئله در عدم رسیدن به هدفمان تصریح کرد:« خب بازیکنان جانشین هستند و بسیار خوب هم کارمی کنند اما قطعا هر مهره ای جایگاه و ارزش خودش را دارد . اما انشاءالله بچه هاغیبت مصدومین را جبران می کنند .چون سختی کار این است که از این گروه فقط یک تیم صعود می کند و یک مقدار باید بدون اشتباه بازی کنیم. »

وی درباره عید فوتبالی ودعوت ازمردم گفت: « ما بلیط ها را رایگان اعلام کرده ایم تا مردم بیایند و این بچه ها را تنها نگذارند وامیدوارم که از پتانسیل و میزبانی خودمان که همان حضور مردم است بتوانیم به درستی استفاده کنیم وبچه ها هم با ارائه یک بازی خوب رضایت مردم را به دست بیاورند. من کلا خیلی امیدوارم اما فوتبال قصه خودش را دارد ، شما ببینید که تیم ملی خودمان اگر آن صحنه اعتراض به وجود نمی آمد می توانستیم حتی قهرمان آسیا شویم و در این بازی ها هم من فکر می کنم اگر دچار اتفاقات فوتبال نشویم بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم .»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیلی: حق اشتباه کردن نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..