تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای تحریم تلویزیون توسط علی پروین/ دقیق‌ترین تقویم جهان متعلق به چه کسی است؟ / علت نام گذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری/ آداب و معاشرتی که حتما باید آن‌ها را یاد بگیرید!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

مرگبارترین حمله‌های هوایی تاریخ/۱۳ حقیقت شگفت‌انگیز درباره ذهن انسان/ماجرایی تکان‌دهنده از شستشوی مغزی پسر بچه‌های ایزدی توسط داعش/ چگونه می‌توان همنشین خدا شد؟

دقیق‌ترین تقویم جهان متعلق به چه کسی است؟

براساس اعلام ستاره‌شناسان، دقیق‌ترین تقویم جهان مربوط به یکی از دانشمندان قرن پنجم هجری قمری است.

علت نام گذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری چیست؟

مقام معظم رهبری با توجه به اِشراف نسبت به مسائل کلان کشور و همچنین دوراندیشی منحصر به فرد هرسال را با نام مشخصی نامگذاری می‌کنند.

جالبترین و دیدنی‌ترین قبرستان‌ها که از دیدنشان شگفت زده می‌شوید! + تصاویر

قبرستان‌های جذابی وجود دارند که جذابیت این قبرستان‌ها به‌اندا‌زه‌ای است که انسان‌های زیادی هر سال از این امکان بازدید می‌کنند.

ماجرای تحریم تلویزیون توسط علی پروین چیست؟ + تصاویر

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر تحریم تلویزیون توسط علی پروین، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان چنین اظهاراتی را تکذیب کرد.

خودرو‌های شگفت انگیزی که تاریخ انقضا ندارند! + تصاویر

تاریخچه‌ی صنعت خودرو همیشه دارای خودرو‌هایی که گاهی رانندگان دیگر را محو تماشای خود می‌کنند، با ما همراه باشید تا شما را با ۲۰ خودرویی که تولیدشان هرگز متوقف نمی‌شود آشنا کنیم.

عقب نشینی تروریست‌های داعش در شرق فرات + تصاویر و نقشه میدانی

شبه نظامیان کرد با حمایت ائتلاف پس از درگیری‌های سنگین توانستند تروریست‌های داعش را عقب برانند و از محور شمالی وارد اردوگاه شهرک باغور شوند.

دلایل به‌دنیا آمدن امام علی (ع) در خانه کعبه

امام علی (ع) جانشین پیامبر (ص) بودند، لذا سزاوار است خداوند از آغاز ولادت و هم به جهت شناساندن جایگاه والای ایشان توجه ویژه داشته باشد.

آداب و معاشرتی که حتما باید آن‌ها را یاد بگیرید!

در این مطلب با آدابی آشنا می‌شویم که در هر موقعیتی به کار می‌آیند و یادگیری آن‌ها ضروری است.

چه کسانی صحنه گردانان اصلی جنایت تروریستی نیوزیلند بودند؟ + تصاویر

اگر رد حملات متعصبانه علیه مسلمانان در سراسر جهان را بگیریم، به گروه‌ها و احزاب راست‌گرای اروپایی می‌رسیم.

حق مستضعفان را از گلوی سرمایه داران مفسد بیرون بکشید

سخنران معروف خطاب به رییس جدید دستگاه قضایی نکاتی را بیان کرد که می خوانید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای تحریم تلویزیون توسط علی پروین/ دقیق‌ترین تقویم جهان متعلق به چه کسی است؟ / علت نام گذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری/ آداب و معاشرتی که حتما باید آن‌ها را یاد بگیرید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..