تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز دومین ویژه برنامه عیدانه شبکه سه/ علیخانی میزبان مداح اهل بیت شد

آغاز دومین ویژه برنامه عیدانه شبکه سه/ علیخانی میزبان مداح اهل بیت شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان علیخانی همانند سال‌های گذشته اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه سیما را به عهده دارد. امشب هم، همزمان با نزدیک شدن به لحظه تحویل سال ویژه برنامه عصر جدید آغاز شد.

علیخانی ویژه برنامه سال تحویل امسال را متفاوت آغاز کرد و از اقوام مختلف، سالمندان، بچه‌های کار به برنامه دعوت کرده است. در ابتدای برنامه شاهد حضور گروه موسیقی از استان لرستان بودیم که با هیجان خاصی آهنگ‌های شادی را تقدیم مخاطبان کردند.

در ادامه اولین مهمان این ویره برنامه سید مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت (ع) به همراه پسرش در استودیو حضور پیدا کرد.

علیخانی به موکب اربعین امسال و حضور بنی فاطمه در آن  اشاره کرد. بنی فاطمه گفت: مسیر نجف تا کربلا سال‌های گذشته اینگونه نبود، اما امروزه شاهد حضور زائران از کشور‌های دیگر هستیم. توفیق داریم دو سالی است که در موکب ها حضور داریم، الحمدلله جمعیت امسال بسیار بود. ما آنجا هتل پنج ستاره داشتیم و شب‌ها روی خاک می‌خوابیدیم. حتی یکسری از رفقا بودند که در پر قو می‌خوابیدند تعجب کردند که ما آنجا بخوابیم، اما بعد از چند شب حال معنوی آن‌ها تغییر کرد.

سپس علی پسر بنی فاطمه نسبت به اخلاق پدرش گفت: پدرم سخت گیر نیست، فقط یک بار تذکر می‌دهد.

در بخشی از برنامه بنی فاطمه مدحی پیرامون امام علی (ع) خواند. بنی فاطمه سپس گفت: مردم فضای هئیت را در روضه و چند شب جشن می‌بیتند، اما باید بگویم که بیشتر اختلافات زیر پرچم امام حسین (ع) حل می‌شود.

در بخش دوم برنامه شاهد حضور بازیگران و عوامل فیلم سینمایی ۲۳ نفر بودیم. فرآورده تهیه کننده این فیلم گفت: ساخت کار سینمایی سختی خاص خود را دارد، اما فیلم ۲۳ نفر به خاطر اینکه آن ۲۳ نفر واقعی حضور دارند کار را سخت می‌کرد و ما فقط سه ماه از زندگی این عزیزان را به تصویر کشیدیم.

ملاصالح یکی از اسرایی که در فیلم ۲۳ نفر حضور داشت، گفت: خداروشکر می‌کنم که دوباره کنار هم جمع شدیم. ما روز‌های سختی را سپری کردیم و از دیدن فیلم ۲۳ نفر راضی بودم و قدردان عوامل هستم.

فرآورده درباره اکران فیلم ۲۳ نفر گفت:: اکران فیلم‌سینمایی ۲۳ نفر به خاطر اینکه مخاطب آن دانش آموزان و دانشجو‌ها هستند، پاییز ۹۸ خواهد بود.

ادامه دارد/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز دومین ویژه برنامه عیدانه شبکه سه/ علیخانی میزبان مداح اهل بیت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..