تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه درگ میان ۵ هاچبک اسپرت مطرح +فیلم

مسابقه درگ میان ۵ هاچبک اسپرت مطرح +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود اینکه سرعت بالای یک خودرو آن هم در کلاس هاچبک، اهمیت چندانی در فروش آن ندارد، اما به دلیل علاقمندان عموما جوان این کلاس، همواره قابلیت‌های فنی در میان هاچبک‌های اسپرت مورد توجه بوده است. از این رو برگزاری مسابقه درگ میان ۵ هاچبک داغ این کلاس یعنی مرسدس A35، بی‌ام‌و M140i، فولکس‌واگن گلف R، فورد فوکوس RS و آئودی S3 بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شرکت کننده‌های این مسابقه عبارتند از:

فورد فوکوس RS

فورد فوکوس RS به عنوان قوی‌ترین نسخه از فورد فوکوس مجهز به یک پیشرانه ۲.۳ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ است که توانایی تولید ۳۵۰ اسب‌بخار نیرو را دارد و این نیرو توسط گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. قیمت پایه این خودرو از حدود ۴۱ هزار دلار آغاز می‌شود.

مسابقه درگ میان ۵ هاچبک اسپرت مطرح +فیلم

مرسدس A35 AMG

یکی از جذاب‌ترین هاچبک‌های جهان را می‌توان مرسدس A کلاس جدید دانست که تا کنون قوی‌ترین نسخه معرفی شده آن A35 بوده است. با وجود اینکه A35 پرچم‌دار این کلاس نخواهد ماند و مرسدس در حال تولید مدل افسانه‌ای A45 با توان بسیار بالا‌تری است، اما A35 نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. توان A35 از یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربو تامین می‌شود و به ۳۰۲ اسب‌بخار می‌رسد. گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته وظیفه انتقال این نیرو را به هر چهار چرخ دارد. قیمت پایه A35 از حدود ۴۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

مسابقه درگ میان ۵ هاچبک اسپرت مطرح +فیلم

بی‌ام‌و M140i

بی‌ام‌و سری ۱ نیز یکی از هاچبک‌های جذاب و پرطرفدار دنیاست که در نسخه‌های دو درب و چهار درب عرضه می‌شود. مدل M140i مجهز به یک موتور ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر خطی بوده که توان ۳۳۵ اسب‌بخاری را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. این خودرو تنها هاچبک دیفرانسیل عقب دنیا محسوب می‌شود از این رو خواص اسپرتی جذاب‌تری را نسبت به باقی رقبا به راننده عرضه می‌کند. قیمت پایه این خودرو نیز از حدود ۴۰ هزار دلار آغاز می‎شود.

مسابقه درگ میان ۵ هاچبک اسپرت مطرح +فیلم

آئودی S3 و فولکس‌واگن گلف R

آئودی S3 در اصل نسخه اسپرت شده آئودی A3 است و یکی از قوی‌ترین هاچبک‌های آلمانی محسوب می‌شود. این خودرو با بهره‌گیری از موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ با سیستم پاشش مستقیم سوخت توان دست‌یابی به نیروی ۲۹۶ اسب‌بخار را داراست. سیستم انتقال نیرو در این خودرو به صورت چهارچرخ متحرک است.

مسابقه درگ میان ۵ هاچبک اسپرت مطرح +فیلم

در سوی دیگر فولکس‌واگن گلف R نیز دقیقا از پیشرانه و سیستم محرکه یکسانی با آئودی S3 بهره می‌برد. قیمت آئودی S3 به حدود ۴۰ هزار دلار و گلف R نیز به ۳۶ هزار دلار می‎رسد.

مسابقه درگ میان ۵ هاچبک اسپرت مطرح +فیلم

در ادامه ویدیوی مسابقه درگ میان آئودی S3، مرسدس A3، فورد فوکوس RS، فولکس‎واگن گلف R و بی‌ام‌و M140i را مشاهده می‎کنید:

بیشتر بخوانید: مسابقه درگ بین ۴ سوپر‌اسپرت روباز مطرح دنیا +تصاویر

انتهای پیام/

مسابقه درگ میان هاچبک‌های داغ سال ۲۰۱۹



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه درگ میان ۵ هاچبک اسپرت مطرح +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..