تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوم‌اپ: Toggl؛ اپلیکیشن مدیریت زمان

Tggl اپلیکیشن ساده‌ای است که در پایش زمان صرف‌شده برای‌ کارها کمک می‌کند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که روزانه کارهای مختلفی در نظر گرفته‌ باشید؛ اما در پایان روز، به همه‌ی آن‌ها نرسیده باشید و با خود فکر کنید زمانتان چگونه گذشته است. در این قسمت از زوم‌اپ، اپلیکیشن Toggl را معرفی می‌کنیم که در مدیریت زمان و پیگیری زمان‌های صرف‌شده‌تان به شما کمک می‌کند.

بزرگ‌ترین نکته‌ی منفی این برنامه دردسترس‌نبودن از داخل ایران است؛ اما ویژگی برجسته‌ی آن وجود نسخه‌ی مرورگر است که امکان استفاده در کامپیوتر را نیز فراهم می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

Toggl اپلیکیشن ساده‌ای است. پس از ورود به حساب کاربری خود، به صفحه‌ی اصلی برنامه منتقل می‌شوید. برنامه سه صفحه دارد. در صفحه‌ی اول، می‌توانید کارهایتان را وارد و ورودی‌های قبلی را مشاهده کنید. ازآنجاکه ممکن است واردکردن برخی کارها یا زمان صرف‌شده برای آن‌ها را فراموش کنید، قابلیت کاربردی این بخش آن است که می‌توانید کار خود را صرفا آغاز کنید. در‌این‌صورت، برنامه محاسبه‌ی زمان را شروع می‌کند و هر زمان کار به اتمام رسید، با متوقف‌کردن آن، خود‌به‌خود زمان آغاز و پایان آن ثبت می‌شود. این موضوع واردکردن اطلاعات در این برنامه را بسیار ساده‌تر می‌کند. علاوه‌براین، می‌توانید با کشیدن کار‌ها به چپ، آن‌ها را پاک کنید یا با کشیدن هرکدام به راست، کار مدنظر را ادامه دهید.

Toggl Toggl

افزون‌براین، می‌توانید برای کارهای خود برچسب انتخاب و آن‌ها را در پروژه‌های مختلف دسته‌بندی کنید. این موضوع زمانی‌ مفید واقع می‌شود که بخواهید گزارش‌های مربوط‌به هر پروژه یا برچسب خاص را مشاهده کنید. البته در‌حال‌حاضر، اعمال فیلتر روی گزارش‌ها فقط ازطریق وب‌سایت دردسترس است.

در صفحه‌ی گزارش‌ها، می‌توانید بازه‌ی زمانی مدنظرتان را از بالای صفحه انتخاب کنید. در این صفحه، مجموع زمان صرف‌شده در این بازه، نمودار میله‌ای زمان صرف‌شده، نمودار دایره‌ای و مجموع زمان اختصاص‌داده‌شده به هر پروژه را مشاهده می‌کنید.

Toggl Toggl Toggl

در صفحه‌ی سوم، می‌توانید با مرتبط‌کردن تقویم خود، رویدادهای تقویم را مشاهده و با انتخاب هریک، آن را به‌عنوان ورودی در برنامه اضافه کنید.

دیگر امکانات سرویس Toggl، امکان ساخت فضای‌های کاری (Workspace) مختلف و افزودن افراد دیگر و امکانات پولی هستند که این‌ها صرفا ازطریق وب‌سایت دردسترس هستند. درمجموع، اپ Toggl برای کارهای ساده کاربردی است؛ اما با امکانات موجود در نسخه‌ی وب، می‌توان گفت جای کار بیشتر دارد. گفتنی است کاربران iOS و اندروید نیز به‌ترتیب امتیازهای ۴.۸ و ۴.۴ را به این برنامه داده‌اند.

نکات مثبت

سادگی امکان مشخص‌کردن پروژه امکان محاسبه‌ی زمان صرف‌شده ازطریق اپلیکیشن گزارش‌های نموداری مفید برای بازه‌های مختلف امکان افزودن ورودی از تقویم

نکات منفی

دردسترس‌نبودن از داخل ایران ایراد نرم‌افزاری که پس از بستن برنامه، باعث خروج از حساب کاربری می‌شود در‌دسترس‌نبودن بسیاری از ویژگی‌ها ازطریق اپلیکیشن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوم‌اپ: Toggl؛ اپلیکیشن مدیریت زمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..