تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوبر قوانین حمایت از رانندگان این شرکت را افزایش می‌دهد

اوبر قوانین حمایتی خود از رانندگان این شرکت را افزایش می‌دهد /دپوییبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت حمل و نقل اوبر درصدد است تا مبلغ چشمگیری را به عنوان بیمه برای رانندگان و کارمندان خود اختصاص دهد.

اوبر به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل آمریکا که در بسیاری از نقاط مختلف جهان نیز به ارائه خدمات می‌پردازد به تازگی قوانین حمایتی مناسبی را برای رانندگان خود در نظر گرفته است. این شرکت مبلغ ۲۰ میلیون دلار را برای جبران خسارت و بیمه از کارافتادگی رانندگان خود اختصاص داده است.

تصمیم جدید اوبر در حالی صورت می‌گیرد که مدیران و مسئولان این شرکت چندی پیش به علت عدم وجود قوانین حمایتی از کارمندان و رانندگان به شدت تحت فشار انجمن‌های کارگری بودند. حتی در سال‌های گذشته در پی شکایت تعداد زیادی از رانندگان این شرکت دادگاه‌های فدرال آمریکا چندین مرتبه تشکیل جلسه داده و مبالغ تقریبا سنگینی را نیز به عنوان جریمه برای اوبر در نظر گرفتند.

لازم به ذکر است؛ اوبر بارها نیز با لابی‌های گسترده خود با مقامات آمریکایی و استفاده از برخی قوانین ناعادلانه کارفرمایان در اروپا از احکام سنگین دادگاه بر علیه خود گریخته است. در حال حاضر به دلایلی نامعلوم مدیران اوبر، خود تصمیم گرفتن پیش از رو به رو شدن با اتهامی جدید و جریمه شدن با مبالغ سنگین، تغییر کوچکی در قوانین این شرکت ایجاد کنند.

اعضای اتحادیه کارگری نسبت به این اقدام اوبر واکنش‌هایی مثبت نشان داده و ابراز امیدواری کردند که آینده‌ای روشن در انتظار رانندگان اوبر باشد. البته این افراد همچنان با ادامه مبارزه خود بر علیه قوانین سخت‌گیرانه و ظالمانه اوبر به دنبال اهداف عالی خود هستند. نمایندگانی از این اتحادیه گفته‌اند:" کرامت رانندگان در هر شرایطی باید حفظ شود و حقوق و مزایای کاری باید با توجه به ساعات کاری و حجم کار تعیین گردد."

بیشتر بخوانید: تولید دوچرخه‌‌ها و اسکوتر‌های رباتیک توسط شرکت اوبر

انتهای پیام/

اوبر حمایت خود از رانندگانش را بیشتر می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوبر قوانین حمایت از رانندگان این شرکت را افزایش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..