تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سردار کمالی به انتشار کلیپ آواز غمگین دو سرباز + فیلم

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در واکنش به انتشار کلیپی از آواز خواندن غمگین دو سرباز که منجر به گریه کردن آنان می‌شود در استوری اینستاگرام خود نوشت: سربازان مدافعان حریم نظم و امنیت کشور هستند و با تحمل سختی‌ها و شدائد زیاد امنیت و آرامش را برای ملت به ارمغان می‌آورند.

وی سپس خطاب به یکی از سربازان حاضر در این ویدیو ادامه داد: هرچند به سربازان در خور شأن و منزلت سرباز ایران اسلامی توجه نمی‌شود، اما تو محکم و استوار باش، سرت را بالا بگیر و از خود ضعف نشان نده و دشمن شادکن نباش.

سردار کمالی در ابتدای این متن خود نیز فرازی از نهج البلاغه را آورده که در آن سربازان به عنوان دژ مردم، زینت زمامداران و مایه عزت دین و امنیت توصیف شده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سردار کمالی به انتشار کلیپ آواز غمگین دو سرباز + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..