تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشهد آماده پذیرایی و خدمات‎رسانی به زائران نوروز است

مشهد آماده پذیرایی و خدمات‎رسانی به زائران نوروز استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا کلائی شهردار مشهد با بیان اینکه امروز چندین زیرساخت که باید در اختیار زائران قرار گرفته و تشرف آن‌ها را به مشهد سهل و شیرین‌تر کند، افتتاح شد، گفت: هدف اصلی از بهبود خدمات و فضاسازی شهری در ایام نوروز این است، افرادی که به زیارت حرم مطهر مشرف می‌شوند معنویت و شادابی را در سایر مناطق شهر هم مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: وجود بارگاه منور حضرت رضا (ع) هویت مشهد بوده، با توجه به این موضوع یکی از رسالت‌های اصلی ما فراهم کردن آسایش و آرامش برای همشهریان و ۳۰ میلیون زائری است که در سال به مشهد سفر می‌‎کنند.

شهردار مشهد گفت: در راستای اسکان ارزان برای زائران هم شهرداری بوستان غدیر و آستان قدس زائرشهر رضوی را در کم‏‌ترین فاصله تا حرم مطهر ایجاد کرده که می‌تواند پذیرای تعداد زیادی از زائران در ایام نوروز باشد.

کلائی با بیان اینکه در بوستان زائر پذیر غدیر ظرفیت بالایی برای پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی ایجاد کرده‏‌ایم، افزود: مدیریت شهری تمام تلاش خود را انجام داده تا زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) ایام خوشی را در روز‌های نخستین سال جدید در مشهد بگذرانند.

انتهای پیام//ج.ر

وجود بارگاه منور حضرت رضا (ع) هویت مشهد است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشهد آماده پذیرایی و خدمات‎رسانی به زائران نوروز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..