تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از یک تن مرغ غیربهداشتی در زنجان توقیف و منهدم شد

ساعت: 17:58 منتشر شده در مورخ: 1397/12/29 شناسه خبر: 1469633

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره ضبط محموله مرغ غیربهداشتی در استان زنجان گفت: یک و نیم تن مرغ غیر بهداشتی در توقیف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; از کشف و ضبط محموله مرغ غیربهداشتی در زنجان خبرداد و اظهار کرد: برحسب بازرسیهای بعمل آمده یکدستگاه خودروی ویژه حمل مرغ در شهر زنجان متوقف و ضمن بررسی مشخص شد یک و نیم تن مرغ بصورت غیربهداشتی در خودرو قرار دارد.

وی تصریح کرد: این محموله بصورت غیرقانونی بارگیری و فاقد هرگونه مدارک بهداشتی بوده و برچسب های روی بسته بندی نیز جعلی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اعلام اینکه مرغها بصورت غیربهداشتی قطعه بندی شده بود تصریح کرد: محموله مرغ غیربهداشتی توقیف، خودرو به پارکینگ منتقل و پرونده در شعب این اداره کل در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به بازرسی از اصناف مختلف سطح استان ابراز کرد: با متخلفان براساس قانون برخورد می شود.

ممیزی از رسیدگی به پرونده عرضه خرمای تقلبی و غیرقابل مصرف در این استان خبرداد عنوان کرد: براساس دریافت شکایات مردمی و گزارشات بازرسی، مشخص شد یک واحد معتبر عرضه و فروش خرما در زنجان اقدام به فروش خرما با کیفیت بسیار پایین می کند.

وی گفت: در این رابطه پرونده ای در شعبه هیات بدوی این اداره کل تشکیل و بر اساس گزارشات کارشناسی، واحد متخلف اقدام به عرضه ضایعات خرما به میزان سیزده هزار و 483 کیلوگرم بصورت بسته بندی در سطح بازار کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: پس از احراز تخلف (تقلب در کسب) طبق حکم صادره واحد متخلف علاوه بر معدوم کردن خرماهای تقلبی به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 539 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از یک تن مرغ غیربهداشتی در زنجان توقیف و منهدم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..