تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آوار، جان یک کودک را در کلاله گرفت

ساعت: 16:39 منتشر شده در مورخ: 1397/12/29 شناسه خبر: 1469602

ریزش دیوار بر روی کودک خردسال کلاله ای، جان وی را گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، علی اصغر بیانی فرماندار کلاله اعلام کرد: عصر دیروز بر اثر ریزش دیوار در روستای "یل چشمه" بخش پیشکمر کلاله کودکی خردسال "دو ساله" مجروح که بلافاصله به بیمارستان حضرت رسول اکرم ص کلاله انتقال و جان باخت.

وی ادامه داد: بارش چند روز گذشته باران در کلاله خسارات مالی زیادی درحوزه زیرساختی، ابنیه های فنی، مزارع کشاورزی، دامپروری، منازل مسکونی و غیره به بار آورد.
بیانی میزان بارش باران شهرستان کلاله را در این چند روز "۲۴۰ میلیمتر" اعلام کرد و گفت: این میزان باران در اسفند ماه؛ در شهرستان کلاله بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آوار، جان یک کودک را در کلاله گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..