تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار ویرایش قدرتمند ویدئو PowerDirector 5.3.2 – اندروید

PowerDirector ابزار قدرتمندی به منظور ویرایش فایل های ویدئویی و همچنین اشتراک گذاری آن ها در بازه های زمانی مختلف می باشد که با دانلود PowerDirector تمامی این امکانات در اختیار شما خواهد بود. کاربران این برنامه می توانند تا انبوه زیادی از فیلم های خود را توسط برنامه ویرایش کرده و المان های مختلفی از جمله صدا و متن را به آن اضافه کنند. شما با این برنامه می توانید فیلم های خود را به بهترین شکل ویرایش کرده و با گوشی هوشمند خودتان ابزارهای بسیار عالی را برای ویرایش فیلم داشته باشید. جلوه های ویدئویی به خوبی در برنامه گنجانده شده است تا کاربران بتوانند صدا و تصویر را به برنامه اضافه کرده و با طرح های ساده این ویرایش را به اتمام برسانند. کیفیت های مختلفی برای خروجی در نظر گرفته شده است که کاربران می توانند از آن استفاده کرده و به صورت HD فیلم های خود را ذخیره نمایند.

با دانلود PowerDirector هر کاربری می تواند سبوک جدیدی از ویرایش را در اختیار داشته باشد و بتواند از برخی از شات ها به صورت رایگان نیز استفاده نمایند. رابط کاربری برنامه به گونه ای طراحی شده است که کاربران بتوانند حس واقعی ویرایش قدرتمند فیلم را تجربه کرده و به مانند کار روی نسخه دسکتاپ صحنه های زیبایی را مشاهده نمایند. رابطی که شما مشاهده خواهید نمود در واقع همان المان ها و ابزارهای لازم برای ویرایش خواهد بود. این برنامه مخصوص کریسمس تهیه شده است و کاربران این برنامه می توانند تا در این ایام تعطیلات ویدئو های خود را به اشتراک گذاشته و به صورت HD از فیلم های دیگر کاربران لذت ببرند. برنامه روی اندروید ۴٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که شما هم اکنون می توانید برای دانلود PowerDirector از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایید.

کاور-PowerDirector

Powerdirector-Screenshot-1  Powerdirector-Screenshot-2  Powerdirector-Screenshot-3

info

Edit footage you record on your GoPro or smartphone just like you would using iMovie, Magisto or Final Cut. Our quick, free video editor app is a Full HD movie maker complete with video effects, transitions, and voice over video capability. Rotate, split or trim video in a matter of seconds. Create your own Full HD mini motion picture with easy to apply video fx and transitions, and complete it with your own voice over or audio soundtrack.

Changelog :

1. New Particle style stickers to buy

2. New Geometric style transitions to buy

3. New free sticker: Rain

4. New free transition: Shove

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

دانلود فایل نصبی

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار ویرایش قدرتمند ویدئو PowerDirector 5.3.2 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..