تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال بد دوبله!

۸۴۴۴۳۷

۲۶۵ 

ناصر ممدوح سال ۹۷ را سال بدی برای عرصه دوبله توصیف کرد؛ به دلیل این‌که چهار دوبلور در این سال از دنیا رفتند.

خبرگزاری ایسنا: ناصر ممدوح سال ۹۷ را سال بدی برای عرصه دوبله توصیف کرد؛ به دلیل این‌که چهار دوبلور در این سال از دنیا رفتند.

این مدیر دوبلاژ در گفت‌وگویی درباره سال ۹۷ بیان کرد: به لطف الهی سال ۹۷ در حال تمام شدن است اما برای صنف ما - انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم - سال خوبی نبود به دلیل این‌که ما چهار عزیز را از دست دادیم.

ممدوح یادآور شد: در سال ۹۷ بهرام زند، حسین عرفانی، محمد عبادی و مهدی آرین‌نژاد را از دست دادیم.

او همچنین بیان کرد: من سلامتی، طول عمر، زندگی خوب و شادی را برای همه مردم آرزو می‌کنم. در این راستا هنرمند و غیرهنرمند هم فرقی نمی‌کند زیرا همه ما برای این آب و خاک هستیم.

ناصر ممدوح با اشاره به شرایط دوبله اظهار کرد: امیدوارم شرایط دوبله در سال جدید بهتر شود زیرا آدم باید با امید زندگی کند و معلوم نیست فردا چه اتفاقی می‌افتد.

این دوبلور باسابقه در پایان اعلام کرد که در حال حاضر کار شاخصی در عرصه دوبله برای سال ۹۸ ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال بد دوبله!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..