تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رامبد جوان به گلایه لیلا بلوکات

واکنش رامبد جوان به گلایه لیلا بلوکات - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو رامبد جوان

ساعت24 -رامبد جوان پس از گلایه لیلا بلوکات، به وعده‌اش عمل کرد و کودکان تحت پوشش موسسه مهر لیلا را به برنامه «خندوانه» دعوت کرد.

رامبد جوان پس از گلایه لیلا بلوکات، به وعده‌اش عمل کرد و کودکان تحت پوشش موسسه مهر لیلا را به برنامه «خندوانه» دعوت کرد.

 لیلا بلوکات با انتشار ویدئویی از خود و رامبد جوان در اینستاگرام نوشت: «الوعده وفا ....در برنامه فرمول یک گلایه داشتم که آقای رامبد جوان و اقای مهران مدیری قول دادن که بچه‌های منو دعوت کنن به برنامه هاشون،ممنونم از رامبد جوان که در ویژه برنامه نوروز که از امشب شروع شد ،هر شب تعدادی از بچه ها رو دعوت کردن سپاس از مسئولین هماهنگی تماشاچیان آقای انصاری و آقای قاسمی و ممنونم از سعیده امیر ساعی و تمام عوامل خندوانه.»

واکنش رامبد جوان به گلایه لیلا بلوکات

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رامبد جوان به گلایه لیلا بلوکات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..